رفع نیازها در صنایع فولاد توسط شرکت های فناور و دانش بنیان

رفع نیازها در صنایع فولاد توسط شرکت های فناور و دانش بنیان


در بازدید مسئولین شرکت فولاد اوپال پارسیان از پارک علم و فناوری خراسان، رفع نیازهای صنایع و بومی سازی فناوری ها در صنایع فولاد توسط شرکت های فناور و دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ مهندس علیرضایی رئیس اسبق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مسئول داخلی سازی قطعات فولاد شرکت اوپال پارسیان از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های فناور بازدید کرد و رفع نیازهای صنایع و بومی سازی فناوری ها در صنایع فولاد مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ضمن مهم دانستن و ایمان مدیران به توانمندی شرکت های فناور و دانش بنیان برای رفع نیازهای صنایع و بومی سازی فناوری ها در صنایع فولاد، بر استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری و شرکت های مستقر در حل مسائل و مشکلات صنعتی کشور تاکید شد.
از جمله موارد مطرحه و مورد گفت و گو در این نشست؛ تعریف مدل های همکاری بر مبنای تحقیق و توسعه، طراحی و مهندسی معکوس، تعریف پروژه های پژوهشی و پسادکتری براساس نیاز صنایع فولاد با اجرا در فضای شرکت های دانش بنیان می باشد.
همچنین ارزیابی پتانسیل پارک خراسان توسط مدیران بومی سازی مجتمع صنعتی معدنی اوپال پارسیان به منظور توسعه ساخت داخل با استفاده از ظرفیت های استان مدنظر قرار داده شد.

شایان ذکر است مسئولین از شرکت های فناور پدیده انرژی پارسیان، پرتوصنعت پاژ، بهپویان امین منتظر، شاخص صنعت پارس، طراحان ماشین حجازیان و مجتمع آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات