بازدید رئیس پارک علم و فناوری یزد از کارگاه شرکت های پویا شیمی و یگانه پارسه کویر

بازدید رئیس پارک علم و فناوری یزد از کارگاه شرکت های پویا شیمی و یگانه پارسه کویر

محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد روز دوشنبه ۲۱ بمهن ۹۸ از کارگاه شرکت های پویا شیمی نوآوران الماس ستاره کویر و یگانه پارسه کویر (مستقر در پارک علم و فناوری یزد) بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این بازدید که با همراهی شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، عباس باقی، مدیر پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی و محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک انجام شد، ابوالفضل فتوحی فیروزآبادی، مدیر عامل شرکت پویا شیمی نوآوران الماس ستاره کویر و محمدسحبان رفسنجانی، مدیرعامل شرکت یگانه پارسه کویر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و محصولات شرکت، مسائل و مشکلات خود را با رئیس پارک در میان گذاشتند.
گفتنی است، شرکت دانش بنیان یگانه پارسه کویر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با هدف خودکفایی در تولید ماشین آلات راهسازی آغاز و اقدام به مهندسی معکوس یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات راهسازی به نام اسکید لودر نموده است.
شرکت دانش بنیان پویا شیمی نوآوران الماس ستاره کویر نیز در تیرماه ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر در زمینه تولید انواع سانتریفوژها (دکانتر،تریکانتر، سدیکانتر، سورتیکانت)، سانتریفوژهای ته نشین کننده، سانتریفوژهای سبدی با تخلیه از مارپیچی، سانتریفوژهای پیوسته باتخلیه مارپیچی و …. فعالیت می کند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات