رویداد بزرگ مدونت، حاصل هم افزایی چند شرکت پارک علم و فناوری یزد

رویداد بزرگ مدونت، حاصل هم افزایی چند شرکت پارک علم و فناوری یزد

رویداد بزرگ مدونت، ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۸ توسط چند شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد در محل برج آسمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این رویداد توسط سه شرکت بافت گستر، رنگین گستران درنیکا، راهبران توسعه هوشمند پارس پویه و همکاری شرکت خانه طراحی خشت در آستانه سال جدید و با حضور مزونهای مانتو، طلا و جواهرات و برندهای برتر کیف و کفش و عینک برگزار شد.
تقی فرهنگ نیا، مدیر پردیس علوم انسانی و هنر پارک علم و فناوری یزد با بیان این که اصلی ترین اهداف ایجاد پارک های علم و فناوری، ایجاد هم افزایی و به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های شرکت‌های فناور و کسب ثروت در جامعه است، گفت: مودونت، حاصل کار چهار شرکت پارک علم و فناوری یزد در حوزه مد، هنر و پوشاک است.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی بالابردن تدریجی سطح توقع جامعه بوده و کنار هم قرار گرفتن ۱۲ گروه در این رویداد، زنجیره ارزشی را ایجاد نموده و خلق ثروت می کند.
مهدیه خجسته، مدیرعامل شرکت بافت گستر، یکی از شرکت های برگزار کننده این رویداد، با بیان اینکه در ابتدا قصد برگزاری استارتاپ اینترنتی (شوروم آنلاین) را داشتیم، گفت : پس از بررسی های مختلف تصمیم گرفتیم با توجه به نزدیکی سال نو یک نمونه واقعی به صورت یک رویداد برگزار کنیم.
وی ضمن قدردانی از حمایت های پارک علم و فناوری یزد برای برگزاری این رویداد، گفت :مسئولین پارک در تجهیز محل برگزاری رویداد و برطرف کردن مشکلات مجوز برگزاری، زحمات فراوانی کشیدند.
مرضیه حسن رضائیان، مدیرعامل شرکت راهبران توسعه هوشمند پارس پویه، با بیان اینکه هر سه شرکت برگزار کننده این رویداد در پارک علم و فناوری یزد با یکدیگر آشنا شدند، گفت: به نظرم به نسبت تجربه اول بودن این نوع همکاری، اتفاق خوبی افتاد‌.
فاطمه خدادای، مدیرعامل شرکت درنیکا نیز از برنامه ریزی این سه شرکت برای انجام کاری بزرگتر خبر داد و گفت:این رویداد بیشتر برای کسب تجربه و آمادگی برای رسیدن به هدف بزرگتر بود‌.
وی با بیان اینکه جای خالی برگزاری چنین رویدادی در یزد کاملا احساس می شد ،گفت: سعی کردیم در برگزاری این رویداد از شرکت های مستقر در پارک کمک بگیریم که از آن جمله استفاده از شرکت خانه طراحی خشت برای انجام کارهای گرافیکی رویداد بود.
گفتنی است، رویداد مد و لباس مدونت ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۸، از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۲،در محل برج آسمان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات