رونمایی تپسی از ویژگی "تماس با واحد امنیت"

رونمایی تپسی از ویژگی "تماس با واحد امنیت"

سامانه درخواست تاکسی آنلاین تپسی، امروز از آغاز فعالیت ویژگی جدید این اپلیکیشن خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، سامانه درخواست تاکسی آنلاین تپسی، امروز در اکانت توییتر خود از فعالسازی گزینه «تماس با واحد امنیت»، به صورت آزمایشی برای 5000 کاربر تپسی، خبر داد. این گزینه، در شرایطی که مسافر احساس خطر کرده باشد و یا نیازمند مداخله پلیس باشد، امکان ارسال پیام فوری به واحد امنیت تپسی را فراهم می‌کند.

tap30 emergency

واحد امنیت تپسی به محض دریافت پیام از جانب مسافر، بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت نیاز اقداماتی نظیر تماس با سفیر، تماس با پلیس و یا توقف خودرو و جایگزین کردن سفیر را انجام خواهد داد. به گفته تپسی، این گزینه در فازهای بعدی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرات

سلام به نظرم شرکت تپ سی یکی از شعاری ترین و غیر حرفه ای ترین استارتاپهایی است که در زمینه حمل و نقل مسافری فعال است. جالب اینکه این سیستم امنیت به جای تضمین امنیت مسافر برای من تجربه برخورد توهین آمیز، رفتار غیر حرفه ای و غیرپاسخگو از تپ سی رو به همراه داشت. اخیراً حساب کاربری من مسدود شد و بعد از حداقل 5 بار پیگیری صرفا با این جمله که تصمیم واحد امنیت است همه چیز مشروط به مراجعه حضوری شد. جالب اینکه آقای امنیت برای خود این حق را قایل است که بدون ارایه توضیح یا مذاکره یک طرفه تصمیم گیری کند و حاضر به هیچگونه ارایه پاسخی نیست.