استارتاپ عکس پرینت؛ بیش از 15 میلیون عکس چاپ شده

استارتاپ عکس پرینت؛ بیش از 15 میلیون عکس چاپ شده

این روزها تقریباً همه‌ عکس‌هایمان را با موبایل می‌گیریم. لحظاتی خاطره‌انگیز از روزهای زندگی که اگر چاپ نشوند ممکن است فراموش شوند یا حتی از بین بروند! اپلیکیشن «عکس پرینت» با این توضیح کوتاه قصد دارد به مردم نشان دهد که از فراموشی لحظات خاطره‌انگیز جلوگیری می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، علیرضا اکبری، مدیر مسئول قسمت موبایل این اپلیکیشن به خبرنگار اکوسیستم گفت: «عکس پرینت» سامانه سفارش آنلاین چاپ عکس است و به جرأت می‌توان گفت که قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سیستم چاپ آنلاین عکس است. از سال 86 در قالب وبسایت «عکس پرینت» کار خود را آغاز کردیم. به دلیل نبود بسترهای کافی اینترنت در آن سال‌ها سرویس‌هایی مانند «عکس پرینت» نمی‌توانستند نمود ظاهری کافی را داشته باشند. تا اینکه در سال 92 با رشد بستر اینترنت، «عکس پرینت» توانست در کسب و کار خود رونق تازه‌ای احساس کند. ما از ابتدای کار تا الان به دلیل اینکه زیرساخت‌های چاپ را خودمان دارا بودیم، پس از سفارش آنلاین به صورت اتوماسیون کل مراحل از صفر تا صد در مجموعه انجام داده و محصول آماده شده را توسط پست به دست مشتری خود می‌رسانیم.

اکبری در پاسخ به چالش‌هایی که تا امروز «عکس پرینت» با آن‌ها رو به رو بوده، گفت: "بزرگترین چالش ما در تمامی این سال‌ها سرعت اینترنت بوده است. شما برای اینکه عکس با کیفیتی از ما دریافت کنید باید در مرحله اول توانایی آپلود عکس را داشته باشید. با گذشت زمان این مشکل یا چالش برطرف شد. چالش دومی که عکس پرینت توانست به خوبی از عهده آن بربیاید، چالش شیفت کردن از وبسایت به اپلیکیشن بود. در اوایل کار میزان سفارشات از اپ به اندازه کافی نبود اما در حال حاضر سفارشات اپ حتی بیشتر هم شده است.»

وی در ادامه آینده اپلیکشن و کسب و کار خودشان را اینگونه توضیح داد: "از سال 86 تا به حال «عکس پرینت» بیش از 250 هزار ثبت سفارش داشته که حاصل آن بیش از 15 میلیون عکس چاپ شده است. از آنجایی که فرهنگ ایران با عکس آمیخته است، هر بالا و پایینی که داشته باشیم، ثبت سفارش‌های ما سر جایش می‌ماند. علاوه بر همه‌ی این ها ما در سال گذشته رشد 25% داشته‌ایم و قصد داریم که این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم."

    نظرات