از سوی رئیس پارک علم و فناوری گیلان ابلاغ شد

از سوی رئیس پارک علم و فناوری گیلان ابلاغ شد

رئیس پارک علم و فناوری گیلان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های اداری این سازمان و مراکز رشد واحد های فناور شهرستان ها، دستوراتی را به معاونان، روسای مراکز رشد و همکاران، ابلاغ کرد.

پیرو انتشار گزارش‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص شیوع ویروس کرونا در کشور، همکاران پارک علم و فناوری گیلان با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس، در این مرکز تصمیمات و اقدامات لازم اتخاذ و اجرا نمودند.

از جمله این اقدامات رصد و بررسی روزانه، نظارت و ضدعفونی دائمی فضاهای عمومی از جمله آبدارخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی درب‌های ورودی و آسانسورها و سایر اماکن مربوطه، بوده است.

همچنین کارشناسان شیمی پارک علم و فناوری گیلان در محیط آزمایشگاه با توجه به شاخص‌های استاندارد بهداشتی، اقدام به تهیه شویندها و ضدعفونی‌کننده‌ها نمودند تا جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی این سازمان استفاده نمایند.

دکتر باستی طی پیامی به کارکنان و مدیران این سازمان توصیه کرد ضمن حفظ آرامش و پرهیز از ایجاد و گسترش تنش‌های روانی و استمرار برنامه‌های ایمنی و بهداشتی در محیط کار، فعالیت‌های کاری خود را دنبال و همانند گذشته پیگیری‌های لازم را در انجام وظایف اداری صورت پذیرند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات