توسط فناوران پارک علم و فناوری کردستان؛ خدمات پرداخت و دریافت وجه بدون کارت و بدون تماس

توسط فناوران پارک علم و فناوری کردستان؛ خدمات پرداخت و دریافت وجه بدون کارت و بدون تماس

محصول پل‌کارت دارای خدمات پرداخت و دریافت وجه بدون کارت و بدون تماس است که بر اساس اسکن کد QR و خدمات کوتاه برد Bluetooth طراحی شده است. خدمات پل‌کارت بدون اپلیکیشن نیز قابل استفاده بوده و تنها با یک اسکن ساده QR وارد فرآیند پرداخت خواهد شد. علاوه بر آن تیم پل‌کارت دستگاه‌هایی با قابلیت ویرایش مبلغ تولید نموده که برای کسب‌وکار‌های مختلف قابل استفاده هستند.

مهندس نویدی مدیر عامل یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و توسعه دهنده خدمات پرداخت و سازنده دستگاه پل کارت، گفت: این دستگاه بدلیل اینکه نیازی به تبادل کارت و ورود رمز بر روی دستگا‌ه کارت‌خوان ندارد، می‌تواند به کاهش پخش ویروس در کسب‌وکارها و در حین انجام عملیات خرید (پرداخت و دریافت وجه) کمک کند.

وی در مورد نحوه انجام عملیات اظهار داشت: نحوه انجام عملیات خرید به اینصورت است که در محل فروشگاه یا هر نوع کسب‌وکار دیگر، کد QR نصب شده یا یکی از دستگاه‌های تولیدی این شرکت قرار می‌گیرد. سپس مشتری (دارنده‌کارت) از طریق تلفن همراه کد مورد نظر را اسکن نموده و به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. نهایتاً مشتری با ورود اطلاعات کارت بر روی تلفن همراه خود، پرداخت را انجام می‌دهد. بنابراین تماس فیزیکی از طریق کارت بانکی بین فروشگاه و مشتری اتفاق نمی‌افتد.

وی در ادامه گفت: بنابراین در جهت پیشگیری کرونا؛  مراکز درمانی و دارویی، تاکسی و حمل و نقل و هر نوع کسب و کاری که دارای صف و شلوغی باشد، می‌توانند از این خدمت استفاده نمایند. در حالت عادی کسب و کارهای تمامی کسب و کارهای اینترنتی، سازمان‌های عضو پذیر،   برنامه‌نویسان کامپیوتری، تاکسیرانی، پیک و پست، تفریحات دریایی، آژانس مسافرتی، عوارض راه، طلا و سکه فروشی، داروخانه، عمده فروشی،  بازرایابی مستقیم، موسسات مالی و صرافی، آژانس املاک، نمایشگاه اتومبیل، باشگاه‌های خصوصی، مراکز آموزش مجازی و مکاتبه‌ای، موسسات خیریه و خدمات اجتماعی می‌توانند از خدمات پل کارت استفاده نمایند:

جهت دریافت خدمات پل‌کارت می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۶۱۱۱۱۵۶۴ و ۰۹۹۰۰۱۹۹۱۰۵ تماس حاصل نموده و یا از طریق وب‌سایت polcard.ir درخواست ایجاد پذیرندگی ارسال نماید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات