۲ شرکت فناور در جمع تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‎‌کننده در ارومیه

۲ شرکت فناور در جمع تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‎‌کننده در ارومیه

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: ۲ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان، اسپری و  ژل ضدعفونی‌کننده را تولید و روانه بازار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نقل از ایرنا، دکترعلی‌محمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورتی‌که مواد اولیه و ظروف فراهم باشد، این ۲ شرکت می‌توانند روزانه چهار تا پنج هزار عدد اسپری تولید و روانه بازار کنند.

وی اضافه کرد:  ظرفیت تولید ژل‌های ضدعفونی نیز با امکانات فعلی روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر است که امکان افزایش ظرفیت در این بخش وجود دارد.

وی درباره لزوم توجه به توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مشکلات مردم به ویژه در وضعیت کنونی بیان کرد: شرکت‌های فناور نیز در این برهه که وجود محلول‌های ضدعفونی یک ضرورت برای کشور و استان است، پای کار آمده و توان خود را برای کاهش دغدغه مردم به کار گرفته‌اند و ما از افزایش این شرکت ها استقبال می کنیم.

پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات