تجاری سازی محصول دانش بنیان نانوپودرهای فلزی و غیر فلزی شرکت گهر نانوسازان

تجاری سازی محصول دانش بنیان نانوپودرهای فلزی و غیر فلزی شرکت گهر نانوسازان


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان: محمد زندیه ‌شیرازی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دورود با اشاره به اینکه در حال حاضر مرکز رشد دورود یکی از مراکز موفق در استان می باشد خاطرنشان کرد:‌ شرکت دانش بنیان گهر نانوسازان در زمینه تولید نانوپودرهای فلزی و غیرفلزی فعالیت می‌کند و فعالیت آن از نوع تولیدی، تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی است، این شرکت با حمایت‌هایی که مرکز رشد و پارک علم و فناوری لرستان از آن داشته است و مشارکت ۳۵ درصدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود ، موفق شده که شرایط لازم را برای تولید محصول ایجاد کند و اکنون هم تجاری‌سازی انواع محصولات این شرکت صورت گرفته و در حال ورود به بازار است.
این مسئول ادامه داد: از سایر محصولات مرکز هم می توان به دستاورد شرکت گهرزیست فناور در زمینه تولید غذای زنده آبزیان، تولید سیمان پوزولانی در شرکت پارس بتن‌گهر ، ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ در توان‌های مختلف توسط شرکت توان صنعت زاگرس، ساخت دستگاه اسکنر فسفرپلیت دندانپزشکی در شرکت ویستا الکترونیک ویرا و تولید اسپری بهبود دهنده زخم در شرکت طبیعت گستر ریحان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برای فعالیت های آتی نیز برنامه های خاصی را که دنبال می‌کنیم . مهم ترین برنامه فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای اخذ موافقت قطعی مرکز از وزارت علوم می باشد.
زندیه‌شیرازی یادآور شد: همچنین مهم ترین بحث این است که به ‌صورت فصلی چند استارت‌آپ در زمینه فعالیت‌های مربوط به مرکز داشته باشیم، با برنامه‌ای هم که داریم و بیزینس‌پلنی که به وزارت علوم ارائه کرده‌ایم، مقرر شده است که تعداد واحدها و هسته‌های فناورمان تا پایان سال ۹۹ به عدد ۱۰۰ برسد.
وی بیان کرد: تاکنون براساس برنامه‌ای که از سال ۹۵ مدنظر بوده، عمل کرده‌ایم و سال ۹۹ هم سعی می‌کنیم سایر واحدها را جذب کنیم، همچنین تلاش خواهیم نمود تا برای محصولاتی که به نمونه اولیه رسیده‌اند، مجوزهای لازم اخذ شود تا به زودی به مرحله ورود به بازار و تجاری‌سازی برسد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دورود

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دورود

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دورود

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دورود یک مرکز رشد در شهر دورود می باشد

    نظرات