پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال به تامین...

پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال به تامین...

پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال به تامین کنندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در آستانه سال جدید با هدف تقویت و بهبود شبکه تامین کالا  و بهبود سبد کالایی خانوار مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال به تامین کنندگان  استراتژیک این شرکت اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، با توجه به رکود حاکم بر بازار و مشکلاتی که تولید کنندگان در سال جاری  داشته اند ، فروشگاه های رفاه سهم بزرگی در فروش محصولات این شرکت ها داشته است . این در حالی است که  فروشگاه های زنجیره ای رفاه  برای رفع نیاز تولید کنندگان خود با پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان توانست گام بزرگی برای تامین نقدینگی این تولید کنندگان استراتژیک بردارد.

فروشگاه رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های صنعت خرده‌فروشی با بیش از ۳۵۰۰ تامین کننده معتبر در سراسر کشور همکاری مستمر دارد و توانسته محصولات این تامین کنندگان را به دست مشتریان برساند. رسالت فروشگاه های رفاه  همواره تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و تنوع و در عین حال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این شرکت بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. به همین دلیل یکی از سیاست‌های این بنگاه بزرگ اقتصادی توجه به شبکه تامین خود به عنوان شرکای تجاری است.

در فروشگاه های زنجیره ای رفاه ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

به گفته کارشناسان صنعت خرده‌فروشی کشور، با توجه به گردش مالی بالا و تعامل مناسب با تامین کنندگان در بازار ایران، بدهی در گردش رفاه به تامین کنندگان در حد معقول است و از منظر این شاخص، ریسک همکاری با رفاه پایین و وضعیت اعتباری رفاه در بین شرکای تجاری مطلوب ارزیابی می شود. با توجه به ارزش دارایی های ثابت رفاه، همکاری با شرکت رفاه، یکی از بدون ریسک ترین همکاری های تجاری برای تولیدکنندگان و تجار ایرانی است.

گفتنی است؛ با توجه به عقد قرارداد همکاری با ارگان ها و سازمان های بزرگ و معتبر در سال‌جاری از جمله امضای تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات به بازنشستگان با حمایت بانک صادرات و برنامه راه اندازی  فروشگاه‌های جدید و برنامه توسعه شرکت رفاه در سال آتی، رشد فروش سالانه قابل توجهی برای سال آتی رفاه پیش بینی می شود  و این امر می تواند بیش از پیش برای تامین کنندگان کالا و شرکای رفاه مورد توجه قرار گیرد. این در حالی است که فروشگاه های زنجیره ای رفاه رکورد فروش روزانه ۷۵۰ میلیارد ریال را در سال ۹۸ شاهد بوده که با تخفیفات بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال در جشنواره‌های ماهانه حراجستون و سایر برنامه‌های تخفیفی و جایزه‌محور به مشتریان همراه بوده است.

منبع: روابط عمومی رفاه

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات