راه‌اندازی خط تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی در پارک علم و فناوری گلستان

راه‌اندازی خط تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی در پارک علم و فناوری گلستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، جهادگران بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان پارت کیمیا(دارای مجوز اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو) مستقر در پارک علم و فناوری گلستان موفق شدند خط تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و اسکراب جراحی را برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا راه‌اندازی کنند.

این محلول‌های ضدعفونی‌کننده با نام تجاری «کیمیاویدون» و دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل (اتانول و ایزوپروپانول) حاصل بخش تحقیق و توسعه شرکت پارت‌کیمیا می‌باشد  و روزانه تعداد ۲۰ هزار بطری در حجم‌های مختلف تولید و در جای‌جای استان گلستان توزیع و به استان تهران ارسال می‌گردد.

محلول‌های ضدعفونی‌کننده کیمیاویدون دارای طیف اثر گسترده بر ویروس‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی به وی‍‍ژه ویروس کرونا می‌باشد و علاوه‌بر آن می‌تواند جذب پوست شده و به لطافت پوست نیز کمک می‌کند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان پارت‌کیمیا پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹ به تولید مواد اولیه دارویی و محلوهای موضعی می‌پرداخت که در شرایط بحرانی کنونی با راه‌اندازی خط تولیدی جدید و بکارگیری تمامی پرسنل خود به‌صورت تمام‌وقت، حتی روزهای تعطیل و ایام نوروز به عرضه محلول‌های ضدعفونی کننده می‌پردازد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات