کمبود و نبود مواد اولیه، دستان یاریگر تولید کننده مواد ضد عفونی کننده دست را بست

کمبود و نبود مواد اولیه، دستان یاریگر تولید کننده مواد ضد عفونی کننده دست را بست

در گفتگو با تولیدکننده موادضدعفونی عنوان شد:

چرخ دنده های معکوس حامیان، چرخه تولید را قفل کرده است

کمبود و نبود مواد اولیه، دستان یاریگر تولید کننده مواد ضد عفونی کننده دست را بست

معصومی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در فارس گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا در راستای تامین بخشی از نیاز مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی دو خط تولید مواد ضد عفونی کننده دست با ظرفیت ۷ هزار عدد مایع بصورت روزانه در یک شیفت کاری نمودیم  .

وی اضافه کرد:ت ولید آزمایشی این محصول از نیمه اسفند ماه جاری شروع شد که با به کار گیری نیروی کار در خط تولید برای ۲۴ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است  .

مدیر عامل شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک های فارس ضمن ابراز ناراحتی وگلایه از عدم همکاری مسئولان مربوطه افزود: علیرغم تلاش های جدی صورت گرفته توسط مردم و مسئولان جهت مقابله با بیماری کرونا، برخی ناهماهنگی ها در رده های مختلف اداری از جمله تعویض دائمی قوانین مربوطه ، تعویض بخشنامه ها ودستورالعمل ها ، کمبود سهمیه اتانول جهت تولید و عوض شدن سازمان های مسئول از جمله مهم ترین مشکلاتی است که تولید کننده و مصرف کننده را درگیر خود کرده است .

معصومی همچنین از اعلام امادگی این شرکت جهت تولید روزانه سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: درصورت تامین مواد اولیه این شرکت می تواند در سه شیفت کاری تولید خود را افزایش دهد .

به گفته وی شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک های فارس که در حوزه بیوتکنولوژی فعالیت دارد می تواند دستاوردهای خودرا جهت تولید و تحقیقات در اختیار دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و تولیدکنندگان قرار دهد .

معصومی در پایان اظهار داشت: شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک های فارس همچنین در زمینه تولیدات تجاری می تواند خدمات تولید پودر مکمل انسانی ، حیوانی و تحقیقات تولید رنگ طبیعی و داروهای ضد سرطان را ارایه نماید .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات