تولید بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری فارس

تولید بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری فارس

شیراز-ایرنا- رییس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: شرکت های فناوری مستقر در این پارک با هدف پیشگیری از کرونا و مقابله با این ویروس روزانه بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی تولید می‌کنند و برای توزیع در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهند.

امین رضا ذوالقدر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان در تولید محصول یا خدمات موثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: تولید مواد ضدعفونی در دستور کار شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری فارس قرار گرفته و روزانه بسته بندی های ۱۲۵ سی سی را تولید می کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان و مردم مشغول هستند.
رییس پارک علم و فناوری فارس با اشاره به ظرفیت شرکت های مستقر در این مجموعه گفت: در صورت تامین مواد اولیه به خصوص الکل مورد نیاز این واحدهای فناور و همچنین کسب مجوزهای لازم توسط شرکت های دیگر ظرفیت تولید واحدهای فناور در پارک علم و فناوری فارس پنج برابر تولید فعلی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات