استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی ادغام شدند

استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی ادغام شدند

اما اکنون چه اتفاقی افتاده که این رقابت داغ و پر هزینه به یک ادغام رسیده است؟ «حامد ولی‌پوری»، مدیرعامل بیمیتو در گفتگویی، به همین سوال پاسخ می‌دهد و می‌گوید: «بیمیتو در ۴ سال اخیر تجربیات مهمی در فضای بیمه آنلاین به دست آورد اما در نقطه مقابل تیم ازکی، در بخش‌هایی که ما روی آن‌ها تمرکز زیادی نکرده بودیم، پیشرفت داشت. ولی‌پوری در پاسخ به این سوال که کدام‌ یک از برندها در ادامه‌ی این ادغام باقی خواهند ماند و کاربران باید با کدام برند خداحافظی کنند، می‌گوید فعلا استراتژی این است که هر دو برند به کارشان ادامه دهند: «بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربر مشترک زیادی در پلتفرم‌ها وجود ندارد. همین مسئله، این سوال را به وجود می‌آورد که آیا شرایط تحریم‌ها و وضعیت کنونی سرمایه‌گذاری استارتاپی در کشور، باعث حرکت دو برند به سوی ادغام شده است؟ مدیرعامل بیمیتو اما اعلام می‌کند که تصمیم برای ادغام ارتباطی به شرایط کشور، سخت‌شدن جذب سرمایه یا تحریم‌ها نداشته‌ است. او در خصوص دلیل اصلی این ادغام می‌گوید: «هر بخش از صنعت بیمه پیچیدگی‌های بسیاری دارد و واقعا هزینه و زمانی که باید هر طرف صرف این موضوع کنند، بسیار سنگین بود. ولی‌پوری همچنین اعلام می‌کند که سهم بازار بیمیتو و ازکی از صنعت بیمه آنلاین، اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و برآورد می‌کند که سهم بقیه رقبا مجموعا ۲۰ درصد باشد.

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات