پارک علم و فناوری با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم برای مبارزه با کرونا است

پارک علم و فناوری با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم برای مبارزه با کرونا است

کاظمی نژاد مطرح کرد:

پارک علم و فناوری با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم برای مبارزه با کرونا است

از صاحبان ایده های مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کویید -۱۹  حمایت می کنیم

دکتر ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان گفت: شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان که در زمینه تولیدات مواد ضد عفونی و موارد مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند، با تمام توان و ظرفیت در خدمت هموطنان به ویژه مردم شریف استان خوزستان هستند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر کاظمی نژاد در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاون وزیر علوم گفت: از زمان شروع این بیماری شرکت های مرتبط با پارک های علم و فناوری در کنار مردم بودند و با تمام توان و با استفاده همه ظرفیت خود مشغول فعالیت هستند. وی اظهار داشت: بر حسب وظیفه ذاتی پارک ما نیز در استان خوزستان تلاش کردیم با اختصاص امکانات و تسهیلات مناسب از شرکت هایی که هرگونه کمکی به جلوگیری از شیوع بیشتر، مهار این بیماری، افزایش ضریب ایمنی و آسان تر شدن زندگی مردم انجام دهند ، حمایت نماییم.

رئیس پارک فناوری خوزستان در خصوص فعالیت های این مجموعه در بحران کرونا هم گفت: ما ضمن رعایت دستورالعمل های ستاد بحران کرونا و مراقبت از سلامت پرسنل تلاش کردیم، از شرکت هایی که در این بحران زیان دیده اند یا کسب و کار آنها دچار اخلال شده است در حد توان حمایت نماییم.

وی ادامه داد، بر اساس دستور وزارت علوم ما موظف هستیم از واحدهای فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری که در زمینه تولید محصول یا خدمت مورد استفاده با هدف کاهش بار خسارت ویروس کویید -۱۹ فعالیت می‌کنند حمایت کنیم ،که برخی از شرکت های فناور خوزستان نیز که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت داشتند را پشتیبانی نماییم تا بتوانند کمبود بخشی از نیازهای روز مانند تولید محلول های ضد عفونی، ژل، تجهیزات استریل، پهبادهای ضد عفونی و لباس کادر درمان را با توان بیشتری تولید نمایند.

وی تصریح کرد: بعنوان مثال در یکی از شرکت های زیر مجموعه روزانه ۲۵۰۰ دست لباس محافظ برای کادر درمانی کشور تهیه و به ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان تامین اجتماعی ،بهداری ناجا و... ارسال می شود.

مسئول پارک علم و فناوری خوزستان در پایان گفت: از دانشجویان، نخبگان و صاحبان ایده های مرتبط با پیشگیری از ویروس کویید -۱۹ دعوت می کنیم به ما بپیوندند تا بتوانیم در کنار هم این ایده ها را تبدیل به محصول کنیم و جامعه را در بخش مبارزه با  این بیماری بیش از گذشته یاری دهیم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان ،صاحبان ایده جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر پارک فناوری واقع در اهواز-امانیه مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۳۳۵ تماس حاصل نمایند.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات