برگزاری ضیافت افطاری جهت افزایش تعاملات و بررسی پتانسیل مناطق همجوار پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

برگزاری ضیافت افطاری جهت افزایش تعاملات و بررسی پتانسیل مناطق همجوار پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

به منظور افزایش تعاملات و بررسی پتانسیل های موجود در روستاها و مناطق همجوار پارک علم و فناوری، ضیافت افطاری با حضور سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، فرمانده پاسگاه نازلوی شمالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ذاکر نازلو، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای همجوار و مسئولین پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی محمدنیکبخت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه ما بهترین ساعات زندگی خود را در محل کار و همجواری روستاهای موجود سپری میکنیم، گفت: ما به عنوان یک همسایه در این محل مستقر هستیم.
وی ابراز کرد: با توسعه پارک علم و فناوری، قطعا تبعات مثبت اقتصادی آن بر منطقه و استان خواهد بود که روستاها و مناطق همجوار پارک نیز از این موهبت بی بهره نخواهند ماند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری از سال ۹۳ بصورت مستقل فعالیت می کند، توضیح داد: ما هم اکنون با ۱۰۴ شرکت مستقر برای ۵۰۰ نفر اشتغال زایی کرده ایم.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری در منطقه گفت: بطور قطع استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی، طبیعی و گردشگری منطقه در پیشرفت و اعتلای پارک و استان بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه روئسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستا به بحث و گفت و گو درباره مسایل، مشکلات و پتانسیل های منطقه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات