نشست صندوق های پژوهش و فناوری بوشهر و یزد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

نشست صندوق های پژوهش و فناوری بوشهر و یزد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد



به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، صندوق پژوهش و فناوری بوشهر در راستای اهداف استراتژیک خود و همچنین بهره مندی از دانش سایر صندوق ها، اقدام به برگزاری نشست آنلاین با مدیرعامل محترم صندوق پژوهش و فناوری یزد جناب آقای دکتر سپهر نمود.

این نشست  یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان بوشهر؛ آقایان دکتر رستمی رئیس هیئت مدیره صندوق و رئیس پارک علم و فناوری بوشهر، دکتر فاتحی معاون پژوهشی دانشگاه خلیج فارس، دکتر مزارعی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس اسدی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری بوشهر برگزار شد.

لازم به ذکر است صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با عاملیت جنوب شرق کشور در ارزیابی، پرداخت و نظارت بر تسهیلات به شرکت های نوپا و دانش بنیان را بر عهده دارد و جزو اولین صندوق هایی است که قرارداد عاملیت را با صندوق نوآوری و شکوفایی را امضا نمود.

این صندوق در ۲ سال گذشته علاوه بر اصلاح فرآیندها، توسعه خدمات جدید و اصلاح چارت سازمانی، رشد کمی و کیفی چشم گیری داشته است که با افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه ثبتی، رشد ۳ برابری میزان تسهیلات اعطایی و افزایش بیش از ۳۰ برابری در میزان سرمایه گذاری در طرح های فناورانه توانسته است توسعه قابل توجهی داشته باشد، به گونه ای که در سال ۱۳۹۶ به عنوان صندوق برتر پژوهش و فناوری کشور برگزیده شد.

گفتنی است، در این نشست که با هدف آشنایی با صندوق یزد برگزار شد، مباحثی در زمینه چشم اندازها، ارزش ها، اهداف و ماموریت های صندوق های پژوهش و فناوری مطرح شده و به تبادل تجربیات پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات