تولید تب‌سنج غیرتماسی  با دقت بالا در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی

تولید تب‌سنج غیرتماسی با دقت بالا در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی

تب‌سنج غیرتماسی دستی برای نخستین بار در کشور با کمترین میزان خطا توسط محققان شرکت دانش‌بنیان بهینه فرآیند الکترونیک فیدار از شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تولید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، نیما ملکی مدیرعامل شرکت بهینه فرآیند الکترونیک فیدار درباره این تب سنج توضیح داد: تب‌سنج غیرتماسی دستی، دمای بدن را به صورت لحظه‌ای نشان می‌دهدبطوری که در  نمونه خارجی ما شاهد خطای ۳ الی ۴ دهم  درجه هستیم ولی این محصول میزان تب را با ۰.۲ درجه خطا نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: محصول تولیدی این شرکت دانش‌بنیان برخلاف محصولات خارجی دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش است.
ملکی با اشاره به قیمت این محصول در مقایسه با نمونه خارجی آن بیان کرد: نمونه خارجی این تب سنج با قیمت حدود سه تا پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که محصول تولیدی این شرکت ۵۰ درصد ارزان‌تر از نمونه های خارجی مشابه  است.
مدیرعامل شرکت بهینه فرآیند الکترونیک فیدار افزود: ۷۰ درصد مواد اولیه این محصول دانش‌بنیان از داخل کشور تامین می‌شود.
ملکی با اشاره به توانایی تولید این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در صورت تامین نقدینگی این شرکت توانایی  تولید ماهانه ۵۰۰ تا یک‌هزار عدد تب‌سنج را دارد.
وی  همچنین اعلام کرد: شرکت دانش بنیان بهینه فرآیند الکترونیک فیدار توانایی کالیبراسیون تب‌سنج‌های خارجی را دارد و تمامی دارندگان این محصولات در کل کشور می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.
مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه در حال ثبت سفارش برای تولید انبوه می باشند، تاکید کرد: شماره تماس ۰۴۴۳۲۷۵۲۶۹۴ آماده دریافت و ثبت سفارش از تمام مناطق کشور است.
گفتنی است شرکت دانش بنیان بهینه فرآیند الکترونیک از سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و از اواخر همان سال در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر شده است و در زمینه کنترل و مانیتورینگ و ابزار دقیق کنترل فعالیت دارد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات