برای نخستین بار در کشور :
چراغ روکار گندزدای محیط  توسط محققان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی  تولید شد

برای نخستین بار در کشور : چراغ روکار گندزدای محیط توسط محققان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تولید شد

فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی موفق به تولید چراغ روکار گندزدای محیط شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت سایان الکتریک با بیان اینکه چراغ روکار «بتا یو وی سی» برای از بین بردن ویروس، باکتری و میکرو ارگانیسم‌های محیط به کار می‌رود، اظهار کرد: این چراغ برای نخستین بار در کشور با بالاترین کیفیت طول موج توسط شرکت دانش بنیان سایان الکتریک از شرکت‌های مستقر  پارک علم وفناوری آذربایجان غربی تولید شده است.

مهدی امجدی  ادامه داد: این چراغ توانایی دارد ویروس، باکتری و میکروارگانیسم‌های محیط را تا ۹۹.۹۹ درصد از بین ببرد .

وی با ابراز اینکه این محصول بدون ایجاد بو و طعم در محیط مواد غذایی آنان را استریل می‌کند، گفت: این محصول در فضاهای عمومی  پرتردد، کاربرد بسیاری دارد و باقی نماندن مواد شیمیایی در محیط پس از ضدعفونی و زمان ضدعفونی کوتاه از دیگر مزیت‌های این چراغ است .

مدیرعامل شرکت سایان الکتریک با اشاره به نیاز حداکثر ۲ ساعته برای گندزدایی از محیط توسط این دستگاه اضافه کرد: نمونه خارجی این محصول با کیفیت طول موج پایین با قیمت حدود ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که محصول تولیدی این شرکت پایین تر از این میزان و حدود ۶۹۰ هزار تومان بوده و بهتر از نمونه خارجی است .

به گفته مهدی امجدی استفاده‌نکردن از مواد شیمیایی، سهولت در نصب و تعمیر و از بین بردن عموم ویروس‌ها و باکتری‌ها از ویژگی‌های این محصول است .

وی با اشاره به توانایی تولید این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در صورت ثبت سفارش، این شرکت توانایی دارد ماهانه تا چهار هزار عدد چراغ  «بتا یو وی سی» را تولید و روانه بازار کند و  در صورت حمایت این میزان قابل افزایش است .

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: در مرحله نخست حدود ۳۰۰ عدد چراغ توسط وزارت بهداشت و برخی پزشکان ثبت سفارش شده است .

به گفته امجدی، ۹ هزار ساعت طول عمر این لامپ بوده و همچنین پنج سال گارانتی دارد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حال ثبت سفارش برای تولید انبوه است، تاکید کرد: شماره تماس‌های ۰۴۴۳۳۴۷۵۰۱۵، ۰۴۴۳۳۴۸۱۴۰۵، ۰۴۱۳۳۲۹۰۲۵۱، ۰۲۱۲۶۲۹۱۹۷۱ آماده دریافت و ثبت سفارشات از تمام مناطق کشور است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات