دوره‌های آموزشی کیمیا؛ برای ورود به بازار کسب‌وکار توانمند شوید

دوره‌های آموزشی کیمیا؛ برای ورود به بازار کسب‌وکار توانمند شوید

این دوره‌های آموزشی تجربی با هدف ارتقای آگاهی، دانش و مهارت به علاقه‌مندان فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نهادهای فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی کیمیا قصد دارد با توجه به خلاء نیروی انسانی توانمند در زیست‌بوم فناوری و نوآوری به آموزش و ارتقای مهارت متقاضیان بپردازد. تا این افراد بتوانند به عنوان کارشناسان ارزیابی، مدیران اجرایی و مدیران منابع انسانی در مجموعه‌هایی مانند شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های VC ، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و غیره کار کنند.

این دوره‌های تخصصی شامل دوره‌های آموزشی، بینشی، منتورینگ، کارآموزی، برگزاری تورهای آموزشی و غیره بر اساس یک مدل نیاز محور می‌شوند. تا کنون سه دوره از این آموزش‌های تخصصی با کمک تعدادی از فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار شده است.

در سه دوره از این رویداد فناورانه حدود ۲۰۵ شرکت کننده با سطح تحصیلی کارشناسی ارشد، کارشناسی و دکتری مشارکت داشتند. این دوره‌های آموزشی برای سال ۹۹ هم از افراد متقاضی ثبت نام می‌کند.

علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌های آموزشی در سال ۹۹ برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به آدرس اینترنتی http://kimia-college.ir / مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونتی علمی و فناوری ریاست جمهوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات