سامانه خدمات‌رسانی با هدف شناسایی متخصصان داوطلب برای خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شد

سامانه خدمات‌رسانی با هدف شناسایی متخصصان داوطلب برای خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این سامانه در راستای پویش " خدمتم تقدیم به ..." با هدف شناسایی متخصصانی راه‌اندازی شده است که به صورت داوطلبانه و جهادی آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام می‌کنند. در سایت مذکور علاوه‌بر اینکه متخصصان می‌توانند به صورت انفرادی ثبت‌نام کنند، نهادها و سازمان‌های صنفی، انجمن‌ها و گروه‌های علمی-دانشگاهی نیز به عنوان شخصیت های حقوقی می‌توانند با درخواست کتبی، متخصصان مورد تایید خود را معرفی کنند. پس از معرفی متخصصان، کد کاربری ویژه در اختیار این نهادها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد و این کاربران ویژه با درج نام، نام‌خانوادگی، کد ملی و شماره همراه امکان ثبت تعداد نامحدود داوطلب در سامانه را خواهند داشت.

لازم به ذکر است در صورتی که افراد به‌صورت انفرادی ثبت‌نام کنند، باید اطلاعات هویتی و صلاحیت حرفه‌ای خود را در سایت بارگزاری کنند؛ اما اگر ثبت‌نام توسط شخصیت حقوقی از جمله نهادها، سازمان‌ها و ... انجام شود، نیازی به بارگزاری مدرک هویتی(کارت ملی یا شناسنامه) و مدرک صلاحیت حرفه‌ای(مدرک تحصیلی یا کارت نظام صنفی) نیست و شخص حقوقی ثبت نام ثبت کننده افراد، تایید می‌کند که هویت و صلاحیت ایشان را به رسمیت می‌شناسد.

پس از ثبت‌نام متخصصان توسط شخصیت‌های حقوقی، پیامکی مبنی بر معرفی ایشان ارسال می‌شود که در صورت تمایل به پیوستن به پویش، اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کنند. در این پویش متخصصان داوطلب معرفی شده در سامانه مربوطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف مخابراتی
(شماره تلفن همراه یا ثابت) یا شبکه‌های مجازی که عضو آن هستند، خدمات عام‌المنفعه خود را در ساعات اعلام شده به مردم ارائه می‌کنند. از دیگر سو، مدیریت سامانه در گزارش‌های دوره‌ای خود، ثبت‌نام افراد از سوی اشخاص حقوقی را به تفکیک اعلام خواهد نمود و نهایتاً این اطلاعات مورد گواهی و تایید مدیریت قرار خواهد گرفت. شیوه
نامه تشویق و تقدیر از فعالیت کمی و کیفی اشخاص حقوقی ظرف دو ماه از آغاز فعالیت سامانه، تهیه و ابلاغ خواهد شد.

اشخاص حقوقی ثبت شده ذی‌صلاح، اعم از نهادها و سازمان‌های صنفی، انجمن‌های علمی و دانشگاهی در صورت تمایل به همکاری در این پویش می‌توانند درخواست رسمی خود را همراه با معرفی نماینده تام‌الاختیار به شماره تله‌فکس ۴۲۶۵۱۶۵۱ (قرارگاه پروژه ۴۰۳۰) ارسال نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات