هیچی نگو فقط گوش کن

هیچی نگو فقط گوش کن

هیچی نگو فقط گوش کن

معرفی کتاب

کتاب «هیچی نگو فقط گوش کن» نوشته تیلمن فرتیتا و ترجمه نازنین طباطبایی است که به اهتمام شرکت تیپاکس منتشر شده است.

این کتاب مشتمل بر پنج بخش و ۱۵ فصل است و مناسب افرادی است که می‌خواهند کاری را شروع کنند یا از نردبان پیشرفت بالا بروند.

تیلمن فرتیتا، صدوپنجاه‌وسومین ثروتمند آمریکایی از نظر مجله فوربس است که در کتاب «هیچی نگو، فقط گوش کن» تجربه‌های زیسته و ایده‌های اصلی خودش را به اشتراک گذاشته است.

او که کسب‌و‌کارهای موفقی در حوزه‌های مختلف از جمله رستوران‌داری و... دارد، در این کتاب آموزش می‌دهد که چطور برای دستیابی به بهترین نتایج در کسب‌وکار، بدترین سناریوها را مرور کنیم و با چالش‌ها مواجه شویم.

درایت و آگاهی بخشی کاربردی تیلمن در کتاب جدید و نوآورانه اش ترکیبی قوی است که صاحبان کسب و کار در هر زمینه ای پس از یک بار خواندن آن به ارزش بسیارش پی می برند. آموزه های این کتاب برآمده از تجارب مردی است که می خواهد نقشه راهی همیشگی برای حرکت در مسیر کسب و کار به شما بدهد.دانستن اصول توسعه و مراقبت از کسب و کار مقوله ای مختص کار آفرینان و صاحبان سرمایه نیست، هرکس که عمر خود را در مسیر توسعه سپری می کند باید در راه دستیابی به ثروت واقعی حرکت کند که هدف از آن تنها پول نیست. از دید من موفقیت به معنای بهبود زندگی افراد، ایجاد ارزش افزوده و تبدیل فرصت ها به ارزش در جامعه است.

این کتاب می تواند برای همه کارآفرینانی که هر دستاوردی  را سنگ بنای دستاوردی دیگر می دانند، الهام بخش باشد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات