آغاز واگذاری اراضی به واحدهای فن...

آغاز واگذاری اراضی به واحدهای فن...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، در گام اول واگذاری اجاره بلند مدت اراضی پارک به واحدهای فناور، ساختمان کارگاهی و تولیدی شرکت های کشت کار گستر نوژان، آراد لیان فرآورآریا، ژینا گستر خاوران و آریا یورد بر اساس مصوبه شورای پارک و کمیسیون دائمی هیات امنا به مرحله اجرا رسیده است.

گفتنی است: به مجموع شرکت هایی که در فاز اول طرح اراضی قرار دارند ۳۷۰۰ مترمربع زمین واگذار و با ۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ۴۸ نفر ایجاد اشتغال‌ می شود.

در ادامه خاطر نشان می گردد؛ ارائه زیرساخت های فیزیکی از جمله اراضی برای ساخت و تجهیز کارگاه های تولیدی بخشی از خدمات پارک های علم و فناوری به موسسات و شرکت های رشد یافته مستقر در این مجموعه ها است که مشمول قوانین مناطق آزاد می شوند.

این قانون به منظور بهره مندی بیشتر شرکت های پذیرش شده در پارک های علم و فناوری و حمایت از کسب و کارهای نوپا در نظر گرفته شده است.

تا کنون دو واحد کارگاهی از ساختمان های محوطه جدید این مجموعه در سایت ارکان به صورت اجاره کوتاه مدت به شرکت های پترو فناور و انرژی پاک از واحدهای فناور حوزه موسسات و بازاریابی اجاره داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

    نظرات