طراحی سامانه یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی بومی توسط نخبگان پارک علم و فناوری کردستان

طراحی سامانه یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی بومی توسط نخبگان پارک علم و فناوری کردستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، ساراتی یک سامانه آنلاین یادگیری الکترونیکی است که توسط متخصصان شرکت نرم افزاری ساراتی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مریوان پیاده سازی شده است. در این سیستم، ماژول‌هایی در جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین، دوره‌های آموزشی و وبینارها به صورت یکپارچه در یک سیستم طراحی شده است. این سیستم که سازگار با زیرساخت‌های ارتباطی کشورطراحی شده است بر روی سرورهای ابر آروان و زیرساخت‌های بومی پیاده سازی شده است.

مهندس زبردست، مدیر عامل این شرکت در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کردستان اظهار داشت: سامانه مذکور در آدرس www.sarati.ir قابل دسترسی بوده و مدارس، آموزشگاههای آزاد و مراکز آموزشی سراسر کشور می‌توانند بصورت آنلاین از خدمات این سامانه استفاده کنند. وی در ادامه افزود: در این سامانه مدرس و یادگیرنده در هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌توانند با ورود به این سامانه کلاس‌های خود را به صورت کاملا مجازی برگزار کنند.

مدیر عامل شرکت ساراتی با اشاره به قابلیت‌های سامانه ساراتی تصریح کرد: سیستم وب کنفرانس سامانه ساراتی به دلیل قابلیت‌های خاص خود، توانایی برگزاری کلاس‌های مجازی را دارد و بوسیله این سیستم ، معنای حقیقی آموزش مجازی شکل می‌گیرد و فراگیر قادر است از هر کجای دنیا به سیستم متصل شده و در کلاس حضور یابد. مدرس نیز با استفاده از محتوای از پیش تولید شده و با استفاده از قابلیت انتقال صدا و تصویر، همچنین با به اشتراک گذاری و تشریح فایل‌های آموزشی خود، کلاس را با بالاترین کیفیت مدیریت کند.

مهندس زبردست در خصوص امکانات این سامانه برای فراگیران نیز گفت: فراگیران می‌توانند برای مرور مطالب بیان شده در کلاس، از فایل ضبط شده، بعداز اتمام کلاس استفاده نمایند.کلاس مجازی، چرخه آموزش مجازی را کامل کرده و در ارائه خدمات آموزش الکترونیکی به کاربران بسیار کارساز می باشد.

شرکت مهندسی ساراتی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مریوان سامانه کلاس مجازی خود را به صورت یکپارچه در کنار سامانه یادگیری الکترونیکی ویژه مدارس (LMS) پیاده سازی کرده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات