نماینده مجلس شورای اسلامی: پارک...

نماینده مجلس شورای اسلامی: پارک...

دکتر پاکمهر نماینده منتخب شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان این مطلب افزود؛ نگاه حمایتی و توسعه ای به مجموعه ی پارک علم و فناوری در واقع سرمایه گذاری اصولی برای توسعه و پیشرفت بسیاری از بخش های صنعتی و فناوری در استان است.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای منحصر به فرد فناوران و حمایت حوزه نوآوری و فناوری کشور در بحران کرونا، سند قطعی اهمیت این بخش در کنار گذاشتن اقتصاد نفتی و بهره برداری از ایده های نو برای آینده کشور است.

رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این نشست که روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ برگزار شد، لزوم حمایت از فضای فناوری استان را ارزشگذاری به ایده های نوآورانه و تخصص فناوران در رشته های مختلف دانست و افزود؛  در یکسال گذشته طرح صورت مسئله از نیاز بخش های مختلف خدمات رسان و صنعتی در استان و استفاده از ایده و محصولات فناوران مستقر در این مجموعه به خوبی میسر شده است.

دکتر گرمه ای افزود؛ پارک های علم و فناوری بستر مناسب ارتباط سرمایه گذاران و واحدهای فناور در استان ها  هستند.

وی در ادامه نقش تسهیلگر نمایندگان مجلس در امر جذب سرمایه گذار، معرفی گسترده فناوران به صنایع کشور و پیشبرد قوانین راهگشا در خانه ملّت را نقطه امید فناوران استان ارزیابی کرد و در پایان از راه اندازی ۱۲ کارگاه محصولات فناورانه در سال ۹۹ خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

    نظرات