رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی برگزار می شود.

رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زنجیره صنایع مبتنی بر گیاهان دارویی می‌توانند ارزش افزوده قابل توجهی به همراه داشته باشند. هر روزه هسته‌های فناور و جوانان نخبه در این حوزه ایده ها و محصولات جدیدی را عرضه می‌کنند که در صورت حمایت و تجاری سازی می تواند به زمینه ای مساعد برای جهش تولید و ارز آوری و اشتغالزایی در این صنعت تبدیل شوند.


رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی اواخر تیر ماه در محل سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شتابدهده فارماتک برگزار می شود. این رویداد تلاش دارد تا تا ایده‌ها و ابتکارات این حوزه را به محصول تجاری سازی شده نزدیک تر گرداند.


مسعود ره افروز دبیر این رویداد در اینباره گفت: رویداد استارتاپی داروها و فرآورده های گیاهی و طبیعی تلاش دارد تا با جمع آوری طرح‌های مبتکرانه و نوآورانه در این حوزه زمینه اتصال سرمایه گذاران و صاحبان ایده و نوآوری را فراهم سازد. بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته طرح‌های ارسالی به این رویداد از ۲ خرداد تا ۱۹ تیر ماه پذیرفته خواهد شد.


ره افروز در تشریح حمایت‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌های منتخب افزود: طرح‌های منتخب علاوه بر، برخورداری از سرمایه گذار مناسب می‌توانند در تمامی مراحل تشکیل پرونده در سازمان غذا و دارو و اخذ مجوز تا تجاری سازی از پشتیبانی برخوردار شوند.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://chtm.isti.ir/ مراجعه کنند.

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی

ستاد توسعه گیاهان دارویی از شرکت های خلاق حمایت می نماید

از تولید داروی درمان ام‌اس حمایت می‌شود/ پشتیبانی مالی از ۷۰ فرآورده دارویی برای تجاری‌سازی

پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی می شود

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات