تولید دروازه ضدعفونی کننده خودکار با فناوری ایرانی توسط شرکت نوآوران زانا

تولید دروازه ضدعفونی کننده خودکار با فناوری ایرانی توسط شرکت نوآوران زانا

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت نوآوران زانا ( مستقر در پارک علم و فناوری یزد) با همت شبانه روزی تیم متعهد و توانمند تحقیق و توسعه خویش، موفق به طراحی خاص و تولید پیشرفته ترین دروازه ضدعفونی کننده خودکار حال حاضر جهان در نوع خود شده است.
محبوبه نبی نژاد، مدیرعامل شرکت زانا در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه این دروازه ضدعفونی کننده خودکار برای نخستین بار در جهان به نحوی طراحی شده است که به محض حضور فرد در داخل آن نسبت به پاشیدن مواد ضدعفونی کننده از گردن به پایین اقدام می کند، گفت: طراحی منحصر به فرد این دستگاه سبب شده تا علاوه بر گندزدایی سطح البسه و وسایل همراه شخص عابر، عوارض و خطرات استنشاق و تماس با مواد ضدعفونی کننده وجود نداشته و امکان بکارگیری در کلیه اماکن و مسیرهای تردد عابرین را دارااست.
نبی نژاد با اشاره به ویژگی های این دستگاه، گفت: پاشش خودکار مواد ضدعفونی کننده متناسب با قد عابر (گردن به پایین)، گندزدایی سطح بدن، البسه و وسایل همراه، مجهز به سنسور و پردازنده هوشمند، عملکرد خودکار با حضور و ورود فرد، بهینه ترین حالت مصرف مواد ضدعفونی کننده، استفاده آسان با قابلیت جابجایی، طراحی هوشمندانه با پوشش کامپوزیت آلومینیوم نانو آنتی باکتریال، دارای روشنایی لامپ مستقل، برق مصرفی تک فاز، یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، از ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده شرکت زانا است.
وی از امکان گزینه های انتخابی برای مشتریان این دستگاه خبر داد و اظهار داشت: برخی موارد را برای مشتریان خود در نظر گرفتیم که می توانند این گزینه ها را برای به کارگیری در دستگاه خود سفارش دهند.
نبی نژاد تصریح کرد: تشتک جمع آوری پساب، پمپ تخلیه پساب، گرم کن قابل تنظیم، کف پوش، امکان ساخت در ابعاد سفارشی، قابلیت اتصال پمپ محلول یا ژل ضدعفونی کننده دست به صورت خودکار یا دستی، قابلیت انتخاب نوع و رنگ پوشش بدنه، ارائه فرمولاسیون علمی تهیه مواد ضدعفونی کننده ویژه شرایط و مکان استفاده، از جمله این موارد است.
مدیرعامل شرکت زانا با بیان اینکه این محصول در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی- درمانی، ادارات و سازمان ها، شرکت ها و کارخانجات، فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای، مجتمع های مسکونی و اداری، مراکز خرید تجاری، بانک ها، ورزشگاه ها و …. قابل استفاده است، گفت: شرکت زانا توانایی تولید روزانه ده دستگاه در روز را دارد که امیدواریم این توان بالاتر برود.
گفتنی است، شرکت نوآوران زانا با مجوز فناوری پارک علم و فناوری یزد در سال ۱۳۹۳ با همت جمعی از متخصصان مهندس برق، پزشکی ،مکاترونیک ، رایانه و مکانیک تاسیس و در زمینه پژوهش، ساخت و تولید تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی، پزشکی و ورزشی فعالیت دارد.

راهای ارتباط با شرکت :

تلفن: ۳۷۲۸۱۷۹۰-۰۳۵         همراه: ۰۹۱۳۳۵۱۶۱۰۵-۰۹۱۳۲۵۷۷۹۲۴

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات