تقدیر نوبخت از تلاش شرکت تولیدکننده دستگاه ضدعفونی هوا و سطوح با قابلیت ازبین برندگی کرونا ویروس

تقدیر نوبخت از تلاش شرکت تولیدکننده دستگاه ضدعفونی هوا و سطوح با قابلیت ازبین برندگی کرونا ویروس

دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در سومین روز از سفر به استان گیلان، عصر روز جمعه ۹ خردادماه، با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر بازدید کرد.

محمدباقر نوبخت در جریان سفر به شهرستان رودسر طی دیدار با اعضای شرکت تولید کننده دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح با قابلیت از بین برندگی کرونا ویروس گفت: تلاش جوانان فعال در شرکت‌های دانش بنیان قابل تقدیر است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را دارد و طی سالیان گذشته اعتبارات خوبی نیز در راستای حمایت از شرکت ها اختصاص داده شده است.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان و مجموعه پارک علم و فناوری گیلان بر حمایت از فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان تاکید و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حمایت از طرح‌های دانش بنیان با موضوع کرونا در دستور کار بوده و تلاش می شود این حمایت‌ها در راستای نامگذاری سال جهش تولید رقم بخورد.

شرکت راهبران توسعه پارسی گیل در پارک علم و فناوری گیلان-رودسر مستقر است و دستگاهی را تولید نموده که ویروس‌ها، باکتری‌ها، مخمرها، قارچ‌ها وغیره در محیط (هوا و سطوح) را از بین می‌برد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات