بازدید هیات رئیسه دانشگاه فسا از پارک علم و فناوری فارس

بازدید هیات رئیسه دانشگاه فسا از پارک علم و فناوری فارس

هیات رئیسه دانشگاه فسا از پارک علم و فناوری فارس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، با هدف آشنایی با مجموعه پارک علم و فناوری و افزایش سطح همکاری متقابل، رئیس و معاونین دانشگاه فسا از تعدادی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری فارس بازدید و با فعالیتهای این شرکتها آشنا شدند.

همچنین در نشست مشترکی با رئیس، معاونین و مدیران پارک علم و فناوری فارس مسایل و موارد مربوط به ارتقاء سطح همکاری طرفین و نیز مرکز رشد شهرستان فسا بحث و بررسی شد.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس در این نشست با اشاره به اهمیت تعامل پارک و دانشگاه و ایجاد بستری برای دانش‌جویان و اساتید، حرکت به سمت توسعه کارآفرینی استان و تحقق دانشگاه کارآفرین را از برنامه های پارک علم و فناوری برشمردند و اضافه کردند بر همین اساس پردیس نوآوری و فناوری شیراز با همکاری دانشگاه شیراز و حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور تجهیز و به بهره‌برداری رسید و هم اکنون نیز تعدادی از واحدهای فناور در آن مستقر هستند.

رئیس پارک علم و فناوری فارس اضافه کرد: استان فارس پتانسیل بسیار بالای در حوزه های مختلف دارد و توسعه‌ی مراکز رشد شهرستانی نیز از دیگر برنامه‌های پارک علم و فناوری فارس است.

دکتر سالاری معاون فناوری و نوآوری و دکتر رعنایی معاون پشتیبانی پارک نیز با اشاره به اهمیت ارتباط شرکت‌ها با یکدیگر، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی حوزه دانش‌بنیان در شهرستان‌ها را برای استفاده حداکثری از ظرفیت شرکتهای فناور و دانشگاه مهم برشمردند.

همچنین دکتر فتح‌اللهی رئیس دانشگاه فسا ضمن ابراز رضایت از فعالیت مرکز رشد فسا در این دانشگاه بیان داشت: دانشگاه محور اقتصاد دانش‌بنیان است و مهم ترین ابزار آن نیز مراکز رشد و پارک های علم و فناوری است. ایشان ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه اقتصاد دانش‌بنیان در شهرستان‌ها، با اولویت سنجی و مدیریت منابع خواستار ارتباط بیشتر پارک از مرکز رشد فسا شد.

شایان ذکر است مرکز رشد شهرستان فسا از مراکز رشد اقماری پارک علم و فناوری فارس، مستقر در دانشگاه فسا میزبان تعداد ۱۸ شرکت فناور و دانش‌بنیان است.

در این نشست مدیر مرکز رشد شهرستان فسا و دبیر شورای نمایندگان شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری فارس نیز حضور داشتند و به بیان فعالیتهای صورت گرفته در مرکز رشد فسا و همچنین لزوم ارتباط بیشتر شرکتها با یکدیرگر پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات