برگزاری کنفرانس ملی انقلاب صنعتی چهارم، اکوسیستم نوآوری ایران-فرصت ها و چالش ها

برگزاری کنفرانس ملی انقلاب صنعتی چهارم، اکوسیستم نوآوری ایران-فرصت ها و چالش ها

پارک علم و فناوری مازندران در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه سال جاری میزبان اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک علم و فناوری و مراکز رشد با عنوان، انقلاب صنعتی چهارم، اکوسیستم نوآوری ایران-فرصت ها و چالش ها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، انقلاب صنعتی چهارم، چهارمین دوره اصلی از بدو انقلاب صنعتی است، این دوره با ظهور فناوری های نوین در حوزه هایی نظیر رباتیک، هوش مصنوعی، بلاکچین، نانو تکنولوژِی، اینترنت اشیاء و خودروهای خودران همراه است و کل نظام تولید، مدیریت و حکمرانی را در صنعت و کشوری متحول می کند.
این کنفرانس فرصتی برای یادگیری و انتقال تجربه همراه با بحث های علمی، اجرایی و تبادل نظر متخصصین و صاحبنظران در این زمینه می باشد.

شایان ذکر است این کنفرانس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مهلت ارائه ارسال مقالات تا ۳۱ مرداد است و دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران، مدیران و کارکنان پارک‌های علمی و فناوری رشد، مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های پژوهش فناوری که علاقمند هستند در این کنفرانس شرکت کنند، می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به نشانی www.stpia.ir بارگزاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات