نخستین نمایشگاه سال ۹۹ در حوزه جهش تولید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، نخستین نمایشگاه سال۹۹ با عنوان "نمایشگاه بین‌المللی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا " با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور تولیدکنندگان مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال ۹۹ مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران, فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن و قرار دادن اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک به کار گرفته می‌شود.

عموم مردم می‌توانند به‌‌‌منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از طریق وب‌سایت iranfair.com به صورت مجازی از نخستین نمایشگاه سال ۹۹ به صورت مجازی بازدید نمایند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ خردادماه امسال به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» می‌توانند به وبسایت corotech.ir و یا شماره تلفن‌های ۲۲۷۱۳۰۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات