فراخوان جذب شرکت‌ها و افراد خلاق در مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

فراخوان جذب شرکت‌ها و افراد خلاق در مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

به گزارش خبرگزاری ایسنا مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان با اشاره به انتشار فراخوان جذب شرکت‌ها و افراد خلاق در این مرکز، گفت: هدف از انتشار این فراخوان، جذب و شناسایی افراد و شرکت‌های فعال در زمینه صنایع دستی، گردشگری و هنرهای تجسمی است.

توران دستیار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظرفیت بالای شرکت‌های خلاق در ایجاد و رونق اشتغال کشور و فقدان یک برنامه‌ی منسجم و متمرکز به منظور حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع خلاق فرهنگی و خدمات نوین و مبتنی بر فضای دیجیتال، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بر آن داشت، تا با برنامه‌ریزی، ارایه و تصویب برنامه‌ای با عنوان برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق، بیش از پیش توجه به این حوزه از صنایع را در دستور کار خود قرار دهد و تحت برنامه مصوب، راهکارهای سیاستی و حمایتی را در این حوزه ایجاد و تسهیل کند. در این راستا حمایت از شرکت‌های خلاق در دستور کار مرکز رشد واحدهای فناور بهبهان قرار گرفت.

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم افراد خلاق، توانمند و نوآور در این زمینه را شناسایی کنیم، به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، فراخوان جذب شرکت‌های خلاق منتشر شد. هدف از انتشار فراخوان، جذب و شناسایی افراد و شرکت‌هایی است که در زمینه صنایع دستی، گردشگری و هنرهای تجسمی فعالیت می‌کنند.

دستیار با اشاره به اهداف جذب شرکت‌ها و افراد خلاق، گفت: ضروری نیست که حتما افراد فعال در این زمینه دارای شرکت باشند بلکه افراد توانمند و خلاق جذب می‌شوند و به این افراد برای ثبت شرکت، مهارت کسب و کار و فروش، کسب مجوز و استفاده از مزایای شرکت‌های خلاق، آموزش‌های لازم داده می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی‌های www.bkatu.ac.ir و www.khstp.ir  مراجعه کنند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام تا ۲۵ خرداد، بیان کرد:  علاقه‌مندان می‌توانند در یک دقیقه به صورت ویدئو، محصول خود را معرفی و برای ما ارسال کنند.

وی در پایان گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند، می‌توانند در نمایشگاه مجازی که به همین منظور برگزار می‌شود، شرکت کنند. علاوه بر این می‌توانند محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی "چاپار شاپ" که از هسته‌های فناور مرکز رشد است، بارگذاری و به فروش برسانند. همچنین از تسهیلات پارک علم و فناوری خوزستان بهره‌مند و با عضویت در مرکز رشد واحدهای فناور بهبهان جهت اخذ مجوز شرکت‌های خلاق به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی و ازمزایای ویژه شرکت‌های خلاق بهره‌مند می‌شوند.

منبع خبر: خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا isna.ir




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات