نشست رییس و مدیران پارک علم و فناوری استان سمنان با شهردار، اعضای شورای شهر و امام جمعه شهرمجن درخصوص تاسیس مرکز رشد مجن

نشست رییس و مدیران پارک علم و فناوری استان سمنان با شهردار، اعضای شورای شهر و امام جمعه شهرمجن درخصوص تاسیس مرکز رشد مجن

با توجه به اینکه منطقه مجن از گذشته به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی و دامپروری، صنایع دستی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای در استان سمنان برخوردار بوده، پارک علم وفناوری استان سمنان با همکاری شهرداری و شورای شهر مجن تصمیم به ایجاد مرکز رشد تخصصی کشاورزی و دامپروری و صنایع دستی شهرستان شاهرود( شعبه مجن) گرفته است. پارک علم و فناوری استان سمنان در طول فعالیت خود به منظور حمایت از جوانان مبتکر و کارآفرین و با هدف اشتغال‌زایی و توسعه متوازن کسب و کار، اقدام به ایجاد مراکز رشد عمومی و تخصصی در استان نموده است.
در همین راستا و به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم برای تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور در شهر مجن، روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ جلسه‌ای با حضور رییس و مدیران پارک، شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهر مجن، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر جلالی رئیس محترم پارک به تشریح کامل مراکز رشد و نقش آنها در توسعه اقتصادی منطقه پرداختند و از آمادگی کامل پارک استان برای ایجاد این مراکز خبر دادند. در ادامه نیز شهردار و رئیس شورای شهر مجن با برشمردن توانمندی‌های منطقه مجن ابراز علاقه فراوانی برای ایجاد این مرکز در شهر مجن کرده و از آمادگی و بسیج تمام امکانات خود برای فراهم آوردن زیرساخت های لازم تاسیس و گسترش مرکز رشد خبر دادند. در پایان جلسه مقرر شد پیگیری های لازم از طرف شورای شهر مجن انجام و پس از در اختیار قرار دادن ساختمان مناسب با کلیه امکانات به پارک در راستای مذاکرات شفاهی مراحل قانونی ایجاد توسط پارک صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

نظرات