با حضور مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد برگزار شد:

با حضور مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد برگزار شد:


نشست وبیناری معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ویژه شرکت های دانش بنیان، روز سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ با حضور ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نوتاش، مدیر روابط مشتریان صندوق، سپهر ، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک و جمعی از مدیران عامل شرکتهای دانش بنیان مستقر در استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صتدوق پژوهش و فناوری استان یزد، در این نشست، ملکی فر، معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن ارائه تعریف شرکت های دانش بنیان، حمایت‌های صندوق نوآوری در قالب صندوق‌های پژوهش و فناوری استانی و کارگزاری توانمندسازی صندوق در پارک علم و فناوری یزد و سایر حمایت‌های آن را برشمرد.
در ادامه، سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری یزد، خدمات این صندوق از جمله اعطای انواع تسهیلات، شرایط صدور ضمانت نامه و نحوه مشارکت و سرمایه گذاری را تشریح کرد. وی همچنین از برگزاری میز پذیرش طرح های دانش بنیان با حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نیمه اول تیر ماه سال جاری خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

منبع خبر

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد یک سرمایه گذار در شهر یزد می باشد

    نظرات