بهینه سازی آب مصرفی کشاورزان و صنعتگران با آب شیرین کن صنعتی شرکت مهندسی فلات قاره

بهینه سازی آب مصرفی کشاورزان و صنعتگران با آب شیرین کن صنعتی شرکت مهندسی فلات قاره

یکی از مشکلات مهم کشاورزی و صنعت کشور، مسئله کمبود آب و وجود آب های بی کیفیت یا به اصطلاح نامتعارف است که این مسئله در استان یزد نمود بیشتری دارد.
شرکت مهندسی فلات قاره که از سال ۱۳۹۳، همزمان با استقرار در پارک علم وفناوری یزد، با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع و افزایش سلامت جامعه در حوزه های مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب مشغول فعالیت شده، برای حل این مشکل، اقدام به طراحی و تولید آب شیرین کن صنعتی نموده است.
این محصول در حوزه کشاورزی(کشت گلخانه‌ای، چاه‌های کشت مزارع پسته و بهینه سازی آب های به اصطلاح نامتعارف)، صنعت فولاد،نساجی و صنایع نیازمند به آب بدون املاح، دام و طیور و تامین آب شرب ساختمان‌های بزرگ کاربرد دارد.
آب شیرین کن صنعتی نسبت به نمونه خارجی خود ۶۰ درصد ارزانتر بوده و نسبت به نمونه داخلی، مزیت هایی از جمله سیستم شستشوی اتوماتیک، راندمان بالای بازیافت آب با توجه به ساخت آن بر پایه اقلیم شهر یزد، انجام کل فرآیند تصفیه به صورت برنامه ریزی شده و تمام اتوماتیک دارد.
گلخانه داران، کشاورزان، واحدهای صنعتی دارای دیگ بخار، شرکت های فولادسازی و شرکت های آب و فاضلاب از مشتریان بزرگ این محصول هستند.
راه های ارتباطی با شرکت:

www.jahantasfieh.com

nstagram.com/ jahantasfie.tasfiehab.abshirin

۰۳۵۳۷۲۵۷۹۷۹

۰۳۵۳۷۲۶۱۷۷۱

jahantasfieh@gmail.com

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات