معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی: بهره گیری کامل از ظرفیت های پارک علم و فناوری می تواند دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم  بزند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی: بهره گیری کامل از ظرفیت های پارک علم و فناوری می تواند دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم بزند

آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی و مشکلات موجود پارک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر نیکبخت با اشاره به مشکلات موجود  در پارک، خاطر نشان کرد: مشاغل دانش بنیان با کمترین هزینه تولید و راه اندازی می شوند و لازمه توسعه اقتصادی، حمایت از این مشاغل می باشد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: در این مجموعه  انواع محصولات دانش بنیان تولید می شود که به سایر استان ها صادر می گردد، اما متاسفانه استان  خودمان از پتانسیل فناوران  موجود بی بهره است.
دکتر نیکبخت با ابراز اینکه برخی شرکت های بزرگ و فعال سطح استان در پارک علم و فناوری رشد یافته اند، گفت: در پارک علم  و فناوری استان  سیل مشکلات و دمل های چند دهه ای  وجود دارند که با همکاری مسئولین استانی درصدد رفع آنان و هموار کردن مسیر فناوران برای  رونق تولید و اشتغال زایی هستیم.

از اعتبارات ملی و استانی برای توسعه پارک علم و فناوری استفاده خواهد شد

آیدین رحمانی معاون عمرانی استاندار نیز دراین بازدید خاطر نشان کرد: با بهره گیری کامل از ظرفیت های این مجموعه می توان دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم زد.

رحمانی با بیان اینکه برچیده شدن موانع این پارک به تجاری سازی مجموعه کمک شایانی می‌کند عنوان کرد: از اعتبارات ملی و شهرستانی برای این مهم استفاده خواهد شد.

در این دیدار هماهنگی‌های لازم با فرمانداری ارومیه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تسطیح ناهمواری‌ها و بخشی از مشکلات انجام شد.












لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات