از خوب به عالی

از خوب به عالی

از خوب به عالی

«از خوب به عالی» همان‌گونه از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌کند و عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارائه می‌دهد.

این کتاب راز موفقیت موسسات برتر دنیا را بازگو می‌کند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا می‌سازد و با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد.

وجه تمایز این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های مدیریتی، نگرش خلاق آن است بدین‌معنا که اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب کلیشه‌های همیشگی خارج می‌کند و می‌گوید که همه ما در هر زمینه‌ای که فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم، می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چنبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم.

از خوب به عالی، ظاهرا یک کتاب اقتصادی و به عبارتی مدیریتی است اما در نهایت هدف آن ارتقای سطح تفکر بشر و رسیدن به رفیع‌ترین جایگاه‌هاست.

نویسنده این کتاب از اعضای گروه تالیف کتاب ماندگاری بوده است. این کتاب به مدت پنج‌سال پرفروش‌ترین کتاب در سطح ملی بوده و هم‌اکنون میلیون‌ها نسخه از آن در حال چاپ است. کالینز به‌عنوان استادی که سال‌ها به مطالعه شرکت‌های باثبات و عالی پرداخته امروز در شرکت‌ها و بخش‌های مختلف اجتماعی به مدیران رهنمود می‌دهد. او عضو رسمی دانشکده بازرگانی دانشگاه استنفورد بوده و جایزه استاد برجسته را نیز از همین دانشگاه دریافت کرده است.

از خوب به عالی به قلم جیم کالینز نوشته و توسط ناهید سپهرپور ترجمه شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات