اولین فراخوان حمایت از طرح های پسادکتری فناورانه منتشر شد

اولین فراخوان حمایت از طرح های پسادکتری فناورانه منتشر شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با هدف توانمندسازی دانش‌آموختگان برتر مقطع دکتری، اولین فراخوان حمایت از دوره های پسافن را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، حمایت از دوره های پسادکتری فناورانه در راستای توانمندسازی دانش‌آموختگان برتر مقطع دکتری در جهت حل مسائل صنایع پیشرو انجام خواهد شد. بر این اساس، در اولین فراخوان دوره پسافن که با مشارکت گروه صنعتی بارز برگزار خواهد شد، حمایت از حداکثر ۳۰ طرح از محققان پسادکتری جهت استقرار درگروه صنعتی بارز در دستور کار قرار گرفته است .

متقاضیان شرکت در فراخوان فوق می توانند جهت مطالعه شرایط و ضوابط شرکت در فراخوان به لینک های مندرج در ذیل مراجعه نموده، سپس از طریق سامانه ( https://rtms.insf.org ) تقاضای خود را بارگذاری و ارسال نمایند .

ضوابط و شرایط شرکت در فراخوان حمایت از پسادکتری فناورانه ذیل می باشد :

میزان حمایت، بسته به پیچیدگی زمینه کاری، کیفیت پروپوزال و توانمندی‌های مرتبط مجری (که توسط کارگروه مشترک صندوق و بارز ارزیابی می‌گردد)، بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در ماه خواهد بود .

محل استقرار محققین در تهران و در تعدادی از موارد (با توجه به ضرورت کاری) در کرمان خواهد بود .

محققین برگزیده در پایان دوره گواهینامه مشترک گروه صنعتی بارز و صندوق را دریافت خواهند کرد و در طول دوره به صلاحدید گروه صنعتی بارز می ‌توانند از امکانات آزمایشگاهی گروه صنعتی بارز برخوردار شوند .

سوابق متقاضی در زمینه تحقیقاتی یا حرفه‌ای مرتبط با RFP انتخاب شده تعیین‌کننده است و باید در رزومه ارسالی درج گردد. اطلاعات طرح ارسالی و پروفایل متقاضیان مشترکاَ در اختیار صندوق و گروه صنعتی بارز قرار خواهد گرفت. در مرحله اولیه درخواست، انتخاب سرپرست طرح انجام نمی‌شود ( لذا هنگام درج درخواست در سامانه صندوق در قسمت ایمیل barez@insf.org درج شود .) همچنین در مراحل بعدی متقاضیان برگزیده با هماهنگی صندوق و گروه صنعتی بارز سرپرست طرح را انتخاب خواهند کرد. متقاضیانی که در هنگام تقاضا اشتغال تمام وقت داشته و یا در حال انجام دوره پسادکتری دیگری باشند، نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند .

تعداد محدودی از متقاضیان برگزیده (که دوره آن‌ها اثربخش باشد) با اعلام و تائید گروه صنعتی بارز، در پایان دوره امکان درخواست تمدید قرارداد برای سال دوم را خواهند داشت .

برای مشاهده لیست و جزئیات لطفاً" اینجا" را ببینید. پس از انتخاب طرح مورد نظر، ضمن پر کردن فایل‌های مرتبط در سامانه صندوق ( https://rtms.insf.org ) مستندات لازم باید در سامانه در قسمت "کارگروه ارتباط با صنعت" بارگذاری گردد .

لازم به ذکر است، مهلت درخواست در سامانه در "کارگروه ارتباط با صنعت" مشخص شده است .

نکته مهم: پروپوزال‌ها دقیقاً باید مطابق چالش‌های گروه صنعتی بارز ( بر اساس یکی از RFP های اعلام شده ) باشند و خروجی‌های اعلام شده را پوشش دهند. به درخواست‌هایی که این مورد را رعایت نکنند ترتیب اثر داده نخواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات