وبینار ارزشگذاری استارتاپ ها
ارزش گذاری هر نوع کسبوکاری کمی چالشبرانگیز است و برای استارتاپها که فروش و روند رشد آنها با هیچ نمونهی دیگری قابل مقایسه نیست، این ارزش گذاری دشوارتر هم میشود. کسبوکارهای بالغ، مطرح و با درآمد ثابت، به کمک حقایق، آمار موجود و … قابل ارزش گذاری هستند اما ارزش گذاری استارتاپها کار پیچیدهای است. سرمایهگذاران استراتژی های گوناگونی برای ورود به دنیای استارتاپ ها دارند و این نکته هم باعث تغییر در استراتژی سرمایهگذاری و در نتیجه تفاوت در روش ارزشگذاری میشود.
در این وبینارصاحبان کسب و کار با مفاهیم ارزش گذاری و فرآیند آن آشنا می شوند و روش های مختلف ارزش گذاری استارتاپ ها و ابزارهای آن را فرا می گسرند. در ادامه وبینار، روی روش های ارزشگذاری مورد استفاده در اکوسیستم کارآفرینی کشور تمرکز خواهیم کرد و شما خواهید توانست خودتان در فرآیند ارزش گذاری صحیح کسب و کارتان نقش داشته باشید.
نظرات