بازدید نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان از پارک علم و فناوری فارس

بازدید نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان از پارک علم و فناوری فارس

بازدید نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان از پارک علم و فناوری فارس

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، دکتر جعفر قادری نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از پارک علم و فناوری فارس بازدید کردند.

ایشان در نشست مشترکی با حضور نمایندگان شرکت‌های مستقر و تعدادی از مدیران عامل واحدهای فناور و دانش‌بنیان به بررسی مشکلات و مسائل حوزه این شرکت‌ها پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های اجرائی پارک، واگذاری زمین به شرکت های فناور و همچنین تکمیل برج فناوری را از مهمترین برنامه های سال جاری در پارک برشمردند و خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرائی با مجموعه پارک علم و فناوری فارس و شرکت‌های فناور شدند.

دکتر قادری نیز در این نشست با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور در دوران تحریم، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، راهگشای بخشی از مشکلات اقتصادی است، افزود: مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای در حمایت از شرکت های فناور و دانش‌بنیان دارد و به دنبال ایجاد بستر قانونی در زمینه توسعه حمایت از شرکت‌های فناور در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

همچنین در این نشست تعدادی از مدیران عامل واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر، به بیان مشکلات و چالش‌های متداول با دستگاه‌های اجرائی و کمبود قوانین حمایتی پرداختند.

بازدید از شرکت های منتخب در پارک علم و فناوری فارس و پردیس نوآوری و فناوری از دیگر برنامه‌های بازدید دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات