رویداد مجازی (وبینار) معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق

در این رویداد آنلاین، نیازمندی های فناورانه سازندگان، تامین کنندگان و بهره برداران بزرگ صنعت برق کشور به نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و متخصصین این حوزه معرفی و از آنها درخواست خواهد شد تا پیشنهادات کاربردی خود را ارائه نمایند.
این نیازمندی‌های فناورانه، به عبارتی گلوگاه‌ها و خلاء‌های صنعت برق کشور در حوزه تجهیزات، مواد، فرآیندها و... هستند که توسط بهره برداران و هلدینگ‌های بزرگی نظیر توانیر، برق و انرژی صبا، سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر، پژوهشگاه نیرو، شرکت‌های توزیع برق، برق حرارتی، مدیریت منابع آب ایران، فراب، ایران ترانسفو، تعدادی از نیروگاه‌های کشور و... به مخاطبان معرفی خواهد شد.
زمانبندی و محتوای برنامه
وبینار مذکور طی سه روز ۱۵، ۱۶ و ۱۷ تیرماه ۹۹ برگزار می شود. با توجه به برگزاری آنلاین رویداد و جهت برنامه ریزی بهتر مخاطبان، زمان وبینار طی هر سه روز از ساعت ۱۴ الی ۱۶خواهد بود.
در بخش ابتدایی برنامه (هر سه روز) ابتدا نیازمندی های فناورانه در حوزه تجهیزات، قطعات، مواد و فرآیندها معرفی خواهد شد. ضمنا در حین ارائه نیازها مخاطبان می توانند پرسش ها و سوالات خود را مطرح کنند تا توسط ارائه دهندگان پاسخ داده شود.
برنامه ریزی این وبینار به نحویست که نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان و فناور علاقه‌مند به مذاکره مستقیم با نمایندگان صنایع بتوانند بلافاصله بعد از پایان وبینار به صورت مستقیم در جلسات آنلاین مذاکره B۲B حضور یابند. برای این منظور نیز کافیست متقاضیان حین ارائه رویداد در صفحه گفتگو، درخواست خود را اعلام نمایند تا راهنمایی لازم در این خصوص صورت پذیرد.
نحوه ثبت نام و شرکت در وبینار
مراحل ثبت نام و شرکت در این وبینار به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. علاقه مندان به حضور (نمایندگان شرکت‌ها، متخصصان، اساتید، دانشجویان و همه کسانی که حوزه فعالیت آنها مرتبط با صنعت برق است) می‌توانند از طریق https://evnd.co/Uq88X ثبت نام خود را انجام داده و سپس (در روزهای برگزاری) مراحل زیر را طی نمایند:
۱-      ساعت ۱۴ وارد آدرس اینترنتی زیر شوند:
۲-      در صفحه باز شده گزینه میهمان را انتخاب کنید.
۳-      در صفحه جدید نام، نام خانوادگی خود را وارد نمایند و سپس وارد محیط وبینار شوند.
نقش صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان برگزارکننده این رویداد و اصلی ترین نهاد حمایت کننده شرکت های دانش بنیان و فناور خدمات مختلفی دارد که طی رویداد معرفی خواهد شد. قراردادهای همکاری فناورانه ای که طی این رویداد و پس از آن منعقد گردد تحت حمایت ویژه این صندوق قرار خواهد گرفت.
فرصت ویژه برای افراد و شرکت های حاضر در شهرستان ها
یکی از ویژگی های این رویداد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مخاطبان می گردد، امکان حضور مجازی در وبینار آنلاین است. این موضوع فرصت برابر حضور برای کلیه­ی شرکت ها و متخصصان در اقصی­نقاط کشور را فراهم نموده و از این رو با استقبال ویژه عزیزان حاضر در شهرستان ها مواجه شده است.
چنانچه به هر دلیل در ثبت نام با مشکل مواجه شدید یا در خصوص رویداد پرسشی دارید می توانید با شماره های کارگزار تبادل فناوری این رویداد ۸۸۳۹۸۵۶۳ و۸۸۳۹۸۵۴۳-۰۲۱ (شرکت بومرنگ)تماس بگیرید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان یک پارک علم و فناوری در شهر زنجان می باشد

    نظرات