در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد؛ نشست توسعه زنجیره نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی

در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد؛ نشست توسعه زنجیره نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی

نشست توسعه زنجیره نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی با حضور رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، مهندس مهرداد زرین ماه فعال حوزه اسباب بازی و سرگرمی کودکان و جمعی از مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان استان در سالن شهید نوروز نژاد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در این نشست  دکتر معصومه خان احمدی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به تغییر سبک زندگی امروز و صنعتی شدن جوامع ،  گفت: نیاز کودکان و ضرورت ایجاد شده در خانواده ها سبب ترغیب و توجه بیش از پیش تولید کنندگان و افزایش رقابت در این حوزه گردیده است.

خان احمدی در ادامه با تبیین نقش اسباب بازی بعنوان یکی از مهمترین عناصر تربیت و پرورش کودکان آن را ابزاری جهت انتقال مفاهیم و مهارت های زندگی عنوان کرد و افزود:معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناوردر ارتقاء تکمیل اجزا زنجیره ارزش این حوزه موثر است.

وی ادامه داد: در پارک علم و فناوری کرمانشاه واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان توانمندی در حوزه های مرتبط همچون گیم وانیمیشن ، بازی و سرگرمی و روانشناختی کودک هستند که با ارائه محصولاتی درسطوح ملی و بین المللی فعال دارند .

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه لازم است از فرصت های معرفی واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان به تولید کنندگان و سرمایه گذاران این حوزه استفاده کنیم، افزود: آمادگی داریم تا متناسب با نیاز تولیدکنندگان حوزه  اسباب بازی و سرگرمی کودک  محصولات فناورانه و خلاق تولید کنیم .

در ادامه این نشست مهندس مهرداد زرین ماه فعال در حوزه بازی ، سرگرمی و اسباب بازی با اشاره به اینکه اسباب بازی سومین تجارت بزرگ جهان است ،افزود: ایران هفتمین کشور وارد کننده اسباب بازی است که نشان از بازار خوب این حوزه دارد .

وی ادامه داد : شرایط کنونی کشور به سمتی رفته که تولیدکنندگان داخلی کشور جان گرفته اند و به فکر تولید افتادند که باید با حضور پر رنگ شرکت های دانش بنیان و فناور این عرصه علمی و خلاقانه سوق  داده شود.

زرین ماه ادامه داد :تحول در این صنعت  در استان تنها با حضور و نقش آفرینی پارک علم وفناوری و شرکت های فعال امکان دارد که امیدواریم به دنبال این نشست و بعنوان استان پیشروآغازگر فعالیت ویژه ای در شروع کنیم .

در پایان این نشست شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور به بیان توانمندیهای خود در این حوزه پرداختند

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات