پیروزی در انتخابات ما را به تحقق هدف توسعه...

پیروزی در انتخابات ما را به تحقق هدف توسعه...

پیروزی در انتخابات ما را به تحقق هدف توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نزدیک می‌کند

در آستانه انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه کشوری صنف فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتبی نبی‌زاده مدیرعامل شرکت دیان‌گستر پارسیان(ویوان) به‌عنوان یکی از کاندیداهای این انتخابات، برنامه راهبردی خویش را در جهت بهبود وضعیت فعلی اتحادیه تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه کشوری صنف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حالی قرار است اواخر تیرماه سال‌جاری برگزار شود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای دوران جدیدی را پشت سر می‌گذارند و به‌رغم شرایط اقتصادی حاکم بر کشور سرعت بالایی را در توسعه تجربه می‌کنند. شرکت دیان‌گستر پارسیان(ویوان) به‌عنوان یکی از فعالان سرشناس این حوزه در کشور در راستای تحقق اهداف توسعه و کمک به رونق اقتصاد گام‌های موثری در این زمینه برداشته است.

مجتبی نبی‌زاده مدیرعامل شرکت دیان‌گستر پارسیان(ویوان) با اشاره به چگونگی آغاز فعالیت این بنگاه اقتصادی گفت: «شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیان‌گستر پارسیان با هدف ایجاد بزرگ‌ترین شرکت زنجیره‌ای تخفیفی در راستای تامین کالای اساسی روزانه، در سال ۹۸ تاسیس شد. کلید موفقیت شرکت در سادگی، تمرکززدایی، مشتری‌مداری و درک متقابل تمام اعضای شرکت بوده که منجر به رضایت کارمندان و به تبع آن رضایت مشتریان ماست. ویوان در حال حاضر با بیش از ۶۵ شعبه فعال در عرصه صنعت خرده‌فروشی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است.»

وی با اشاره به اهداف شرکت در انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه کشوری صنف فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حضور به‌عنوان کاندیدای ریاست هیات‌مدیره افزود: «اجرای صحیح قانون صنفی و اصلاح قوانین اجرایی حاکم بر اتحادیه، اصلاح ساختار سازمانی اتحادیه متناسب با نیاز همه اعضای این تشکل صنفی، پیگیری مشکلات و مطالبات سازمانی همکاران ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصلاح و بهبود ارتباط یک‌طرفه اتحادیه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کمک به جذب کمک‌های یارانه‌ای دولتی جهت توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور و همچنین ایجاد سیستم آموزشی قوی در جهت رقابت سالم با برندهای جهانی از جمله اهداف و انگیزه‌های اصلی من برای حضور در این دوره از انتخابات است. مسلما با استقرار در این جایگاه و تعامل و ارتباط با همکاران و استفاده از ظرفیت سطوح مختلف کارشناسی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب کشورهای دیگر دنیا، همه تلاش و کوشش خود را برای بهبود شرایط به کار خواهم گرفت.»

نبی‌زاده در پایان با تاکید بر ضرورت حضور فعال اعضا در انتخابات اتحادیه اظهار کرد: «حضور فعال تمامی اعضای اتحادیه در انتخابات پیش رو یک ضرورت جهت ایجاد تحولی بزرگ در این تشکل صنفی است و امیدواریم نتیجه انتخابات به‌گونه‌ای رقم بخورد که دسترسی به اهداف مورد نظر ممکن شود. همه باید بدانند که امروزه در سراسر دنیا گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای از محورهای اصلی توسعه و نیاز بسیاری از مردم است که امیدوارم با تحقق وعده‌های راستین و موفقیت در انتخابات با بهبود وضعیت موجود بتوانیم گامی بلند جهت تحقق این اهداف برداریم.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات