بررسی مسایل و  مشکلات مالیاتی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

بررسی مسایل و مشکلات مالیاتی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

جلسه بررسی مسایل و مشکلات مالیاتی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، رئیس پارک علم و فناوری استان و معاون اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر نیکبخت با بیان اینکه پارک علم و فناوری برای مراکز رشد حکم مرجع را دارد، توضیح داد: اگر ما بخواهیم مرکز نوآوری در سطح استان تشکیل دهیم نیازمند اخذ مجوز از پارک علم و فناوری می باشد.
وی ادامه داد: حل مشکلات مالیاتی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری باید در اولویت قرار گیرد، چرا که این امر یکی از لازمه های توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با ابراز اینکه در جهت افزایش اقتصاد دانش بنیان پارک ها باید گسترش پیدا کنند، گفت: در داخل محدوده پارک هر نوع فعالیتی مشمول معافیت از مالیات است و مراکز اقماری پارک علم و فناوری نیز نباید از این قاعده مستنثی شوند.

در پایان این جلسه بر مکاتبه و استعلام نهایی برای حل مشکلات مالیاتی شرکت های مستقر، تصمیم گرفته شد تا پیگیری های لازم از سوی اداره کل امور مالیاتی صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات