ثبت‌نام در دوره‌‌‌‌‌مجازی«مدرسه تابستانی کسب‌وکارشریف»

ششمین دوره «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» به‌منظور آموزش مهارت‌های کارآفرینی، ایجاد خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس برای شروع یک کسب و کار خلاقانه تابستان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی، تابستان امسال، ششمین دوره‌ «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» را با تمرکز بر آموزش مهارت‌های کارآفرینی، خلاقیت، ارتباط موثر، تفکر سیستمی و تحلیل محیط، از تاریخ ۱۱ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌کند.

بازخوردهای مثبت شرکت‌کنندگان دوره‌های پیش از جمله تغییر نگاه به زندگی، رفع موانع خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس بخصوص در پیدا کردن برای کسب و کار و اجرایی کردن آن ایده‌ها، انگیزه اصلی دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی برای برگزاری دوره جدید بوده است.

با توجه به شیوع کرونا، این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود. برگزاری این دوره‌  “مدرسه تابستانی کسب و کار شریف” به صورت مجازی این امکان را می‌دهد که علاوه بر اساتید برجسته‌ دانشگاه صنعتی شریف، کارآفرینان و اساتید معتبر ایرانی از سرتاسر دنیا نیز مشارکت داشته باشند.

علاوه بر این، مجازی بودن این دوره فرصتی مغنتم برای شرکت‌کنندگان غیر تهرانی است تا بتوانند از آموزش‌های ارائه شده، استفاده کنند.

در این دوره حمایت ویژه از نوجوانان و جوانان مستعد با شرایط اقتصادی سخت در سرتاسر ایران از اولویت‌های دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی است.

محتوای این دوره‌ «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» مبتنی بر پروژه و با این هدف تعریف شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند صفر تا صد یک پروژه کارآفرینی را در فضایی امن و کم‌ریسک تجربه کنند و بعد از اتمام دوره اعتماد به نفس لازم برای شروع یک کسب و کار خلاقانه در آنها ایجاد شود.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۰ مرداد از طریق سایت برای ثبت نام اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

منبع خبر

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات