افتتاح مرکز پردازش سفارشات اینترنتی در...

افتتاح مرکز پردازش سفارشات اینترنتی در...

افتتاح مرکز پردازش سفارشات اینترنتی در دوبی

بزرگ‌ترین مرکز پردازش سفارشات اینترنتی کارفور امارات، زیرمجموعه برند ماجد الفطیم در القرهود دوبی افتتاح شد. این مرکز در فضایی به مساحت ۵۳۸۲۰ متر‌مربع، تسهیلاتی در نظر گرفته که اجناس به صورت سریع و کارآمد برای تمام مشتریان اینترنتی سراسر امارات آماده‌سازی و ارسال شوند.

مرکز پردازش سفارشات اینترنتی کارفور امارات جهت پاسخ‌دهی به رشد آمار خریدهای اینترنتی در راستای شیوع ویروس کرونا در پنج هفته ساخته شد. این مجموعه قادر به رسیدگی و پاسخگویی به سه‌هزار سفارش روزانه است که به تدریج تا پنج‌هزار سفارش در روز هم افزایش پیدا خواهد کرد و عملیاتی است. بیش از ۲۵۰ نفر در این مرکز استخدام شده‌اند و قادر به رسیدگی به طیف وسیعی از بیش از هشت‌هزار کالای غذایی ضروری هستند.

به گفته هانی ویس، مدیرعامل مجموعه خرده‌فروشی ماجد الفطیم: «با شروع سال ۲۰۲۰، بخش خرده‌فروشی مواد غذایی به سرعت در راستای تغییر انتظارات مشتری تکامل یافت. امسال ما برنامه بلندمدتی جهت تکامل تجارت کالاها و مواد غذایی داشتیم، اما با همه‌گیری بیماری کرونا راهبردهای ۱۲ماهه خود را فقط در ۱۲ روز به مرحله اجرا رساندیم. ویروس کرونا شتابی بی‌سابقه در پذیرش جایگاه معاملات دیجیتالی ایجاد کرده و به همین دلیل نیازمند سرعت عمل در بخش عملیاتی و ابتکاری بودیم. این راهبرد سبب تکامل سریع توانایی‌های فروش اینترنتی مرکز جهت ورود به چالش جدید است.»

مرکز پردازش سفارشات القرهود کارفور دهمین و بزرگ‌ترین مرکز تاسیس‌شده توسط برند ماجد الفطیم در راستای پاسخگویی به تقاضای عظیم خدمات اینترنتی این مجموعه در پی گسترش ویروس کرونا است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات