حواشی رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ: آیا تبریز به مدفن رویدادهای فناوری تبدیل می‌شود؟‌

حواشی رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ: آیا تبریز به مدفن رویدادهای فناوری تبدیل می‌شود؟‌

هرچند وضعیت اقتصادی کشور و شیوع گسترده ویروس کرونا دیگر مجالی برای صحبت از ارزش آفرینی و کارآفرینی در شهر و کشور باقی نگذاشته‌اند، ولی در گذشته‌ی نه چندان دور رویدادهای فناوری و کارآفرینی در شهر، فضایی برای گردهمایی افرادی بودند که دغدغه‌های مشترکی داشتند و برای اهداف تخصصی یکسانی تلاش می‌کردند. برگزاری رویدادهایی با موضوعات مختلف فناوری، یکی از نشانه‌های وجود یک اکوسیستم فعال و پویای فناوری در هر منطقه است. بسیاری از این رویدادها را در فناوری به وقت تبریز معرفی کرده‌ایم. یکی از برگزارکنندگان این رویداد، مشکل را نه در عوامل بیرونی بلکه در کار تیمی بین اعضای تیم برگزاری دانسته و می‌نویسد: هیچ گاه من در اکوسیستم تبریز ندیدم کسی از دست کسی گرفته باشد. ، از برنامه‌نویسان قدیمی شهر، در اینستاگرام شخصی خود با اشاره به اینکه هیچ‌گاه در این دست رویدادها شرکت نداشته معتقد است که: بنیان‌گذار ای‌بلیت، نیز به بیان دیدگاه‌ خود در گروه تلگرامی فعالان فناوری اطلاعات تبریز پرداخته و معتقد است که عدم ادامه برگزاری چنین رویدادهایی دلایل ریشه‌دارتری دارد: و پشت بندش کارمندای توانمند شده همون شرکت پاشن فردا برن چارتا شرکت دیگه بزنن (چرا نداریم؟ ‌ واقعا فکرکنم مهم نیست و این واقعیت تبریز بوده و هست)

متن کامل خبر در سایت تبریز آی او

منبع خبر

تبریز آی او

تبریز آی او

فناوری به وقت تبریز

    نظرات