با روبیکا؛ بی حرکت قدم بردارید!


مقدمه

از زمانی که ما دراین دنیا قدم گذاشتیم تا به امروز، شاهد تغییرات وسیعی از دنیای تکنولوژی بوده‌ایم. این پیشرفت به سمت دنیای دیجیتالی، به فراهم شدن اسباب راحتی بسیاری از کسب‌و‌کارها کمک کرده ‌است. اپلیکیشن روبیکا یکی از پررنگ‌ترین موفقیت‌هایی است که کارشناسان و برنامه‌نویسان کشور با تلاش‌های بسیار، موفق به طراحی آن شدند. از بزرگترین اهداف و دستاوردهای طراحان برنامه‌ی روبیکا، کمک به کسب‌‌و‌کارهای مختلف و تقویت درآمدزایی آنهاست. تابه‌حال به فکر ارتقای شغل خود به سبک دیجیتال بوده‌اید؟ قطعا اسم نرم افزار روبیکا را شنیده اید؛ اما آیا با فعالیت‌های مختلف آن آشنایی دارید؟ طراحی تبلیغات روبیکا به‌ سبکی‌ است که علاوه‌بر تفریحات مفیدی که دربر دارد، کمک مشهودی هم به افزایش درآمد مشاغل مختلف هم کمک‌های موثری میکند. دوست‌ دارید تا رونق جدیدی به کسب‌کارتان دهید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این راز طلایی را با شما درمیان بگذاریم.

فهرست

چرا روبیکا؟ روش های تبلیغات روبیکا اینترنت رایگان؛ نوید نوین روبیکا به کاربران حریم خصوص ؛ مهمترین ویژگی هر پیام رسان تبلیغات در روبیکا به چه کسب‌وکارهایی کمک خواهد کرد؟

چرا روبیکا؟

چرا تبلیغات در روبیکا

شاید با مطالعه‌ی این قسمت، به تمامی سوال‌های خود دست‌یابید. روبیکا یک نرم‌افزار همه‌کاره و هوشمند است که تقریبا به تمام نیازهای افراد پاسخ میدهد؛ از تفریح و سرگرمی تا اخبار و کسب درآمد!‌ در ایران کمتر برنامه‌ی داخلی یافت میشود که به تمام نیازهای افراد به طور منسجم پاسخ دهد. مزایای این برنامه آنقدر چشمگیر است که بسیاری از افراد با نصب در تلفن همراه هوشمند خود، قید بسیاری از نرم‌افزارهای قبلی را زده‌اند؛ چراکه به راحتی متوجه کاربردهای فراوان این نرم‌افزار شده و با نصب آن،‌ حجم داخلی تلفن همراهشان را سبک کرده‌اند! این برنامه عموما اسپانسر بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی‌ است. البته طبیعی است که هربرنامه‌ای نقاط ضعفی هم داشته باشد؛ اما این نواقص در مقایسه با نقاط قوت آن، اصلا مشهود نبوده و همچنین،‌کارشناسان با به‌روزرسانی‌های به‌موقع،‌ تا حد زیادی به برطرف کردن آنها پرداخته‌اند.

اما چرا روبیکا؟ معمولا از اولین مسائلی که برای هرشخص اهمییت دارد، هزینه‌های مجموعه‌ی مورد نظر است. نرم‌افزار روبیکا در موقعیت های مختلفی ثابت کرده که برعکس بسیاری از اسپانسر‌ها،‌ منافع کاربران را به منافع خود ارجحیت داده و در بسیاری از مواقع، امکانات خود را با اینترنت رایگان در دسترس قرار میدهد. با وجود این ویژگی، مراجعه‌ی کاربران به برنامه‌های تفریحی مثل مشاهده‌ی فیلم و سریال بیشتر شده و بسیاری از هزینه‌ها از روی دوششان برداشته خواهد شد.

دیگر بخش‌های منحصر بفرد روبیکا، بخش‌هایی مثل بخش سلامت، موسیقی، آموزش،‌ پیام‌رسان و غیره است. هریک از این قسمت‌ها با طراحی های گرافیکی جذابی در اختیار کاربران قرار داده شده اند تا زیبایی های بصری لازم رانیز فراهم کرده باشند.

در قسمت سلامت به اطلاعات و اخبار سلامت روز دنیا و راه‌کارهای مقابله با بیماری‌های شایع مثل افسردگی، بی‌اشتهایی، سردرد، گرفتگی عضلات، سرماخوردگی، فشارخون و غیره دسترسی دارید. میتوانید در این بخش از اطلاعات طب‌های گیاهی و سنتی نیز بهره مند شوید.

در قسمت موسیقی ، به آرشیو کاملی از موسیقی‌های مختلف اعم از قدیمی و جدید دسترسی داشته باشید. این قسمت مطابق سلیقه‌ی موسیقیایی تمام افراد طبقه‌بندی شده و فضای شیک و کاربردی را برای کاربران مهیا کرده است.

در قسمت فیلم و سریال، شما با دنیایی از فیلم‌ها،‌ سریال‌های داخلی و خارجی، کارتون‌ها و انیمیشن‌های مختلف سروکار خواهید داشت. این قسمت در عین سادگی، با زیبایی خاصی دسته‌بندی شده تا کاربر بدون دغدغه به فیلم یا سریال مورد نظر خود دسترسی پیدا کند و لحظاتی را به تفریح بپردازد. اینترنت مصرفی در تمام این قسمت‌ها کاملا رایگان است و فقط کافی است که تلفن همراه شما به اینترنت دسترسی داشته باشد. در این صورت می­توانید از تمام این مزایا بصورت رایگان استفاده کنید.

در قسمت آموزش ، تمام محتوای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان (درهر منقطع تحصیلی) در اختیار کاربر قرار میگیرد. با این وجود،‌ در ایامی که به هر دلیلی دسترسی به مدرسه و تدارم امر آموزش متوقف شده، به یادگیری مجازی دروس بپردازید؛ اما یک خبر خوش! این بخش به زودی مجهز به تدریس آنلاین خواهد شد تا دانش‌آموزان مشتاق بتوانند با بهترین و مجرب‌ترین اساتید کشور، از هر شهر و مکانی ارتباط برقرار کنند و سوالات و مشکلا درسی‌شان را به راحتی برطرف کنند.

در قسمت تلویزیون آنلاین ، میتوانید یک تلویزیون سیار داشته باشید که همیشه و همه‌جا همراهتان است. این نرم‌افزار کاربردی با ارائه‌ی این گزینه‌ علاوه بر ایجاد یک فضای تفریحی مناسب، به بسیاری از عزیزانی که شیفت‌های کاری طولانی دارند، اجازه می­دهد تا در ساعات آزادشان به تماشای تلویزیون بنشینند.

اما از نگاه کارشناسان ،‌ بزرگترین نقطه‌ی قوت اپلیکیشن روبیکا،‌ تبلیغات روبیکا است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی مدتی ا‌ست که در برخی از شبکه‌های مجازی رونق گرفته و بسیاری از کسب‌و‌کارها را به سهولتِ‌ انجام رسانده؛ اما خب همانطور که می­دانید اغلب این نرم‌افزارها غیرایرانی هستند. مثل بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام، بازاریابی و تبلیغات تلگرام، بازاریابی و تبلیغات توییتر و غیره .

کیفیت دیگر نرم‌افزارهای داخلی کشور هم به حدی نبود تا رضایت کاربران را کسب کند. اغلب گرافیک های جذابی ندارند، گزینه های مدیریتی لازم برای مدیریت شبکه های اجتماعی را به خوبی ارائه نمیکنند و به همین دلیل، مخاطبان و مشتریان کمتری هم در این پیام رسان ها عضو هستند. تمام این موارد دست‌به‌دست هم دادند تا طراحان ایرانی به فکر ساخت نرم‌افزاری جامع و کامل باشند تا هر ایرانی، با افتخار از نرم‌افزارهای داخلی کشور برای افزایش کسب‌درآمد، تفریح، مطالعه و اطلاع از اخبار مختلف جهان استفاده کند.

تمام این مزایا، برای هر ایرانی یک ارق ملی را به همراه دارد تا با حمایت از این محصول بی­نظیر داخلی، طراحان و مهندسان نرم‌افزار روبیکا را همراهی کنیم و باعث پیشرفتِ هرچه بیشترِ این محصول شویم تا ذره‌ذره، جلوی هرگونه نیاز به محصولات و نرم‌افزارهای خارجی را گرفته باشیم.

روش های تبلیغات روبیکا

روش های تبلیغات روبیکا

تقریبا در تمام مشاغل، بعد از استعداد و توانایی کارمندان، تبلیغات صحیح بیشترین تاثیر را در روند کسب‌درآمد و افزایش درآمدزایی افراد دارد. اگر بخواهم به زبان ساده‌تر بیان‌ کنم، روبیکا دراصل یک نرم‌افزار بازاریابی و تبلیغات است که به در کنار این محاسن، گزینه‌های دیگری مثل تلویزیون آنلاین و بخش فیلم و سریال و موسیقی و آموزش و غیره را نیز به کاربران خود ارائه میکند. طبیعی است که چنین نرم‌افزاری با این‌همه مزایا و بخش‌های متنوع، مخاطبین و کاربران زیادی را هم دربر داشته باشد.

به همین سبب، بالا بودن تعداد کاربران این مجموعه خود زمینه‌ای را برای تبلیغات و بازاریابی مشاغل مختلف را فراهم میکند. روبیکا برای کاربران،‌ امکان ایجاد کانال‌های مختلف با تعداد کاربران بالا را فراهم کرده تا ایده‌پردازان، هنرمندان، مدرسان و هر شخص دیگری که به حرفه­ا‌ی خاصی مشغول است، بتواند از این طریق به بازاریابی و افزایش درآمد حرفه خود بپردازد. از ویژگی­های مختلف این کانال‌ها که بگذریم، روبیکا فضاهای مختلف دیگری هم برای تبلیغات دیگر مشاغل دارد. این برنامه با تبلیغات گسترده و با طراحی های گرافیکی بسیار جذاب، به تبلیغ برنامه‌های مختلف تلویزیونی در صفحه‌ی اول خود می­پردازد تا بیشتر از هرچیزی نظر کاربران را به این بنرهای تبلیغاتی جلب کند. یکی دیگر از زمینه‌های تبلیغاتی نرم‌افزار روبیکا در بخش آموزشی آن است. در این بخش،‌ دانش‌آموزان و مدرسین محترم کشور از هرنقطه و استانی می­توانند بایکدیگر ارتباط گرفته و به امر شیرین تدریس و یادگیری بپردازند؛ بنابراین افراد با استعداد و پرتلاشی که دارای این مهارت‌ها هستند میتوانند با همکاری با این نرم‌افزار، فیلم‌های آموزشی خود را از این طریق نشر دهند تا با شناساندن خود به دانش‌آموزان و والدین، اعتماد این عزیزان را بدست آورند.

اینترنت رایگان؛‌ نویدِ نوینِ روبیکا به کاربران

اینترنت رایگان در تبلیغات روبیکا

استفاده از اینترنت تقریبا برای هرکاری در زندگی فعلی ما انسان‌ها امری ضروری است. امروزه برای کوچکترین کارها، حتی برای یک احوالپرسی ساده از عزیزان تا انجام کارهای بازاریابی و تبلیغات و کسب‌درآمد، دسترسی به اینترنت یکی از واجب‌ترین و ابتدایی‌ترین نیازها محسوب میشود. با وجود مصرف بالای اینترنت برای کارهای مختلف، بدیهی است که هزینه‌های مصرفی آن برای افراد ایجاد دغدغه کرده باشد.

اما نرم‌افزار کاربردی و تبلیغاتی روبیکا، باوجود تمام ویژگی‌های مفید و ارزشمندش، کاملا رایگان است. شما برای هریک از مزایای روبیکا که تا اینجا نام‌برده شد، نیاز به حجم خاصی از اینترنت ندارید و تنها کافی است که دیتای موبایل را روشن کنید تا این برنامه برای شما قابل اجرا باشد. استفاده از هیچ‌یک از بخش‌های این نرم افزار برای کاربران هزینه نداشته و از حجم اینترنت کم نخواهد کرد. این برنامه برای تمام اپراتورهای رسمی ایران خصوصا ایرانسل و همراه‌اول اجرا شده و خود شما هم میتوانید صحت این موضوع را امتحان کنید.

طبیعی است که با وجود این ویژگی،‌ بسیاری از هزینه‌های اضافی از دوش افراد برداشته خواهد شد؛ مثلا شما برای دانلود یک سریال خاص (داخلی یا خارجی) نیازمند حجم مشخص و چشمگیری از اینترنت هستید؛ اما با وجود نرم‌افزار روبیکا و اینترنت رایگانش،‌ دیگر نیازی به خرید اینترنت نیست. این نرم‌افزار اکثریت نیازهای افراد را درخود جای داده تا شما بتوانید به رفع رایگان این نیازها بپردازید.

البته این شرایط فعلا فقط برای عزیزانی که از اینترنت سیمکارت خود استفاده میکنند میسر است. پس توجه داشته باشید که درصورت استفاده از شبکه‌های اینترنتی وای‌فای، حجم مصرفی اینترنت از تعرفه‌ی شما کم خواهد شد. با همکاری و مساعدت کاربران عزیز و تلاش و پشتکار بی وقفه‌ی مهندسین برنامه‌نویس، این ویژگی بزودی برای شبکه‌های وای‌فای نیز فراهم خواهد‌شد تا این عزیزان هم بی‌دغدغه از مزایای این نرم‌افزار بهره‌ی لازم را ببرند و به انجام امور خود بپردازند.

حریم خصوصی؛ مهمترین ویژگی‌ هر پیام‌رسان

همه‌ی ما وقتی قرار است که یک برنامه در تلفن همراهمان نصب کنیم، از اولین مسائلی مدنظرمان، امنیت و حفظ حریم خصوصی توسط این برنامه است. روبیکا نیز دارای بخش تعاملی بوده و به عنوان یک پیام‌رسان استفاده می­شود. برای ورود به این نرم‌افزار، هیچ اطلاعات خصوصی از کاربران گرفته نمی­شود و تنها اجازه‌ی درخواستی اپلیکیشن، استفاده از فضای داخلی تلفن برای آپلود تصاویر و ویدئوهاست که آن‌هم اگر توسط شما محدود شود، این برنامه عملا دیگر هیچ دسترسی به اطلاعات شما نخواهد داشت.

حریم‌ خصوصی از ویژگی‌های مهم هر پیام‌رسان است که متاسفانه اکثریت اپلیکیشن‌های ایرانی آن را نقض میکنند. به ویژه در برنامه‌هایی که عملیات بانکی درآن صورت میگیرد، حفظ این حریم بسیار ضروری است. روبیکا دارای سیستم خرید شارژ و عملیات‌های مختصر بانکی‌ست که این ویژگی،‌ اهمیت حفظ حریم خصوصی مالی توسط این نرم‌افزار را تشدید میکند. با گزارش­های برخی از مردم ناشی از دسترسی روبیکا به اطلاعات شخصی‌شان، وزیر محترم ارتباطات این موضوع را شخصا از طریق مجموعه‌ی روبیکا پیگیر شدند. همچنین از مرکز ماهر نیز خواستار بررسی دسترسی‌های این‌نرم‌افزار به اطلاعات شخصی کاربران شدند که نتیجه‌ی هردو بررسی بسیار مطلوب و آرامش‌بخش بود.

به گزارش تیم نرم‌افزاری روبیکا و همچنین مرکز ماهر، این نرم‌افزار هیچ‌گونه دسترسی به حریم خصوصی کاربران نداشته و صرفا مزایای نام‌برده را دراختیار عزیزان قرار می­دهد. با وجودی که این نرم‌افزار‌ با کمک از بخشی از کدهای تلگرام، قابلیت‌های مفیدی را درخود ایجاد کرده؛ اما به هیچ‌عنوان کپی نیست و به اطلاعات کاربران در شبکه اجتماعی تلگرام نیز دسترسی ندارد. بنابراین کاربران عزیز با آسودگی خاطر میتوانند به استفاده از این نرم‌افزار مدرن بپردازند.

تبلیغات در روبیکا به چه کسب‌وکارهایی کمک خواهد کرد؟

حرفه‌های مختلفی را روزانه در اطرافمان می­بنیم که به دنبال به‌روزرسانی و ارتقای سطح درآمد خود هستند. از طرفی هرشغلی به دنبال راه‌های برای افزایش درآمد است؛ فرقی هم نمی­کند که شخص مدیر باشد یا کارمند. امروزه کارهای دیجیتالی و اینترنتی را تقریبا به تمامی موضوعات شغلی می­توان ربط داد. چرا که با دخالت اینترنت و خدمات الکترونیکی در مشاغل، بسیاری از زحمات فیزیکی و روانی افراد کاهش یافته و نیروی انسانی جای خود را به نیروهای هوشمند می­دهند؛ یعنی به کمک این روش، افراد همزمان به زحمت کمتر و درآمد بیشتر دسترسی پیدا می­کنند.

تبلیغات در روبیکا به سادگی زمینه‌ی این کار را برای همگان فراهم کرده است. شما در هر حرفه خاصی که مشغول به کار باشید، می­توانید به کسب درآمد از طریق روبیکا بپردازید. با تبلیغات گسترده‌ی حرفه‌تان در روبیکا می­توانید به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و متقاضی بیشتری برای حرفه‌تان جذب کنید. درواقع روبیکا، راهی برای شناساندن حرفه‌ی شما به دیگر افراد است.

ممکن است شغل‌های فنی نتوانند زحمات خود را به دوش اینترنت بیندازند؛ ‌اما می­توانند با ایجاد یک صفحه یا کانال در روبیکا و قرار دادن نمونه‌های حرفه‌ای­شان در آن، هنر و استعداد خود را به کاربران نشان دهند و اعتماد افراد را جلب کنند.

این کار برای مشاغل هنری همچون نقاشی، طراحی، نساجی و غیره حتی راحت تر هم است. همچنین بسیاری از کسب‌و ‌کارهای اینترنتی (دورکاری) نیز از همین طریق به جذب نیرو می­پردازند و شما می­توانید جذب این مجموعه‌ها شوید و به کسب درآمد غیرحضوری بپردازید که این ‌خود یک گریزی بر بازاریابی مدرن است. عصر حاضر، عصر چسباندن تیکت و تبلیغات تلفنی و نیازمندی‌های روزنامه نیست. امرزه افراد از طریق نرم‌افزارهای مختلفی که بیشتر عمرشان با آنها می­گذرد به بازاریابی و تبلیغات می­پردازند؛ مثل اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و غیره .

این روش مدرن تبلیغ، تاثیر بسزایی در جذب افراد به حرفه‌ی مورد نظر و جلب اعتماد مشتریان دارد. فرض در تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات در تلگرام یا درکل هرگونه مدیریت شبکه‌های اجتماعی دیگر،‌ با انتشار پست‌های متعدد،‌ سفارش‌ متن‌های حرفه‌ای و طراحی گرافیکی حرفه‌ای برای تبلیغاتشان، زمینه‌های مطمئن‌تری را برای جذب افراد فراهم می‌آورند که طبیعتا این شیوه‌ی تبلیغی در مقایسه با شیوه‌های قدیمی بسیار پسندیده‌تر است و زیبایی های بصری بیشتری را ایجاد میکند. تیم پرتلاش و خبره‌ی نرم‌افزار روبیکا نیز با فراهم کردن تمام این اسباب بازاریابی مدرن، همه‌ی گزینه ‌های مورد نیاز برای تبلیغات حرفه‌ی شما را دراختیارتان میگذارد تا از این طریق، به بهترین‌ها برسید.

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات