معرفی محصولات شرکت های پارک یزد در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان یزد

معرفی محصولات شرکت های پارک یزد در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان یزد

نشست شورای هماهنگی بانکهای استان یزد یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ با حضور نمایندگان سی بانک استان یزد در مرکز فناوری اقبال برگزار شد.
در این جلسه سید علی محمد منصوری، مدیر عامل شرکت ویستا صنعت کویر یزد ضمن معرفی “سامانه های انتشار محتوای دیجیتال( تابلو دیجیتال)” گفت :تمام تابلوها و ال سی دی های سیستم‌های شعب بانک ها می توانند از طریق این محصول توسط سرپرستی کنترل شوند.
وی قیمت پایین و کیفیت بالای این محصول نسبت به مشابه خارجی را از مزایای آن برشمرد و گفت: شهرداری یزد، اداره راه استان و دانشگاه یزد،سه مشتری بزرگ محصول در استان هستند.
در ادامه نیز جمشید نادر، مدیر عامل شرکت هوشمند رایان افزار جم (مستقر در پارک علم و فناوری یزد) “سامانه هوشمند پذیدش مشتریان”را معرفی کرد و گفت: این سامانه در واقع سیستم نوبت دهی مدرن با قابلیت های مختلف است که در بانک ها و موسسات مالی نصب می شود.
وی افزود: این محصول در حال حاضر در کلیه بانک های ملی استان یزد فعال است و در حال رایزنی برای نصب در کلیه بانک های ملی کشور هستیم.
نادر افزود: ایده ساخت این محصول از کارشناسان شرکت بوده که با توجه به نیاز بانک ها به روزرسانی شده است.
در ادامه جلسه راهکار های استفاده از ظرفیت‌های شرکتهای پارک در حل معضلات فناورانه بانک های استان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در شبکه بانکی استان به منظور توسعه فعالیتهای شرکت های فناور بررسی شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات