راهکارهای تامین منابع برای حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای فناوری بنیان

راهکارهای تامین منابع برای حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای فناوری بنیان

در نشست سه جانبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری گیلان راهکارهای تامین منابع برای حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای حوزه فناوری استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان، ضمن تشریح شرایط زیست بوم فناوری استان از ظرفیت های موجود خبر داد.

در ادامه دکتر سمیعی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گیلان، گزارشی از عملکرد صندوق و برنامه های جاری آن جهت حمایت از شرکت های متضرر از کرونا ارائه نمود و ضمن اشاره به رشد سریع تورم خاطرنشان کرد: اگر قرار است منابعی برای حمایت از زیست بوم فناوری استان اختصاص داده شود، باید هرچه زودتر تامین و پرداخت گردد.

در دیدار دکتر محمدی، مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از اهتمام این سازمان برای حمایت همه جانبه از زیست بوم فناوری استان در کنار پارک و صندوق خبر داد. و گفت: با توجه به ویژگی های استان، حوزه فناوری از اولویت های استان محسوب می گردد و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا علی رغم تمامی محدودیت ها، منابع لازم را برای توسعه حمایت های صندوق تامین کنیم.

وی محدودیت های قانونی را یکی از دلایل عدم تحقق این موضوع تا به امروز دانست.

لازم به یادآوریست، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان با حضور دکتر ایشان و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در ۱۰ تیرماه سال جاری در رشت آغاز به کار کرد. این صندوق با مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تاسیس شده و زیر نظر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به فعالیت می پردازد. پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه گیلان و بخش خصوصی از سهامداران این صندوق هستند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات